کلمة المفتاح Customer Trust / (27 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حسینی سرتشنیزی، مرضیه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : طباطبایی نسب، سیدمحمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 100 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریرفتار مشتریتجربه مشتریتعهد مشتری
-
2.
مؤلف : خلفی، سپیده ؛ بو به رژ، رضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (17 صفحة - من 395 إلی 411 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیرضایت مشتریانفروشندهوفاداری مشتریاناعتماد مشتریان
-
3.
مؤلف : حاج کاظم کاشانی، نسیم ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»پاییز 1401 - شماره 11 (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتعهد عاطفیرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
4.
مؤلف : خدایاری، عباس ؛ پورعبدی، جاوید ؛ كاتب مسؤول : خداپرست، سیاوش ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (24 صفحة - من 222 إلی 245 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهاناعتماد مشتریانمحصولات ورزشیمصرفکنندگانخرید مشتری
-
5.
كاتب مسؤول : علیپور، وحیده ؛ مؤلف : باشکوه اجیرلو، محمد ؛ مهری بازقلعه، عاطفه ؛ مهری بازقلعه، انیس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1401، سال هفدهم - شماره 56 التصنيف A+ (Azad University (17 صفحة - من 123 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهاعتماد مشتریاناثربخشی ارتباطات
-
6.
مؤلف : معصومی، مائده ؛ کردناییج، اسدالله ؛ مشبکی، اصغر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریدرگیری ذهنیادراک مشتریبازاریابی معرفقصد خرید مشتری
-
7.
مؤلف : صیدی، محسن ؛ سرداری، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ كاتب مسؤول : علیزاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1401 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 223 إلی 242 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریتجارت الکترونیکصنایع دستیاعتماد مشتریمشتریمشتریانمدل
-
8.
مؤلف : هوشنگی، سهیل ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»بهار 1401 - شماره 3 (15 صفحة - من 159 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:ریسکاعتماد مشتریانبازار یابی اینترنتیریسک درک شده از کیفیت محصول
-
9.
مؤلف : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 159 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقبازاریابیرسانه اجتماعیاعتماد مشتری.
-
10.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریکیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاین
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (5 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- ملی (1 مقالة)