کلمة المفتاح Customer Trust / (28 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : خانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 85 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات الکترونیکیرفتار مشتریان در خریدهای آنلاینرضایت مشتریاعتماد مشتری
-
12.
مؤلف : قزلباش، علی ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»زمستان 1400، دوره چهارم - شماره 50 (جلد اول) (8 صفحة - من 42 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریتصویر برندفعالیت های بازاریابی پایدارمشتریتصویررضایتبازاریابی پایدار
-
13.
مؤلف : دبیری فرد، آریانا ؛ فردافشاری، امین الله ؛ داوری، کوروش ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 83 (جلد دهم) (25 صفحة - من 1735 إلی 1759 )
الکلمات المفتاحية:قانونیاخلاقیشیرازاقتصادیمسئولیت اجتماعیهتلتصویر شرکتاعتماد مشتریبشردوستانهزمان بحرانتصویرمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریان
-
14.
مؤلف : فلاح، احمد ؛ حامدی، ارکیده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 112 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:تعهدمشارکترضایت مشتریوفاداری مشتریاناعتماد مشتریمحصولات سامسونگ
-
15.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 231 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
16.
كاتب مسؤول : هوائی، آرزو ؛ مؤلف : جمشیدی، زهره ؛
مؤتمر:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی»مجموعه مقالات دومین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در مدیریت و علوم انسانی التصنيف ملی (21 صفحة - من 630 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگي برند اعتماد مشتري تعامل مشتري وﻓﺎداري ﺑﺮﻧﺪ
-
17.
مؤلف : عبدی، جلال ؛ سواد کوهی، مهدی ؛ عربی، نقی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 70 (جلد نهم) (12 صفحة - من 23 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت درک شدهدلبستگی به برند
-
18.
كاتب مسؤول : علیزاده چمازکتی، امیر ؛ مؤلف : ابراهیمیان جلودار، سید یاسر ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تیر 1400 - شماره 6 (17 صفحة - من 23 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد مشتریبازاریابی سبزمسئولیت اجتماعی شرکتتصویر سبز
-
19.
كاتب مسؤول : عباسیان، محمد ؛ مؤلف : صحت، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 التصنيف C (Azad University (27 صفحة - من 6 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار
-
20.
مؤلف : فدایی بازقلعه، ساینا ؛ كاتب مسؤول : غریبی، حسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (19 صفحة - من 151 إلی 169 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اینترنتیخرید اینترنتیاعتماد مشتریریسک ادراک شده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)