کلمة المفتاح Customers’ Loyalty / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زاهدی پور، محمد ؛ خدایاری، بهناز ؛ رهنمای رودپشتی، فریدون ؛ كاتب مسؤول : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 136 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریوفاداری مشتریانسازمان تامین اجتماعینظریه داده بنیادمشتریمشتریانوفاداری مشتریاطلاعاتمدلپژوهش
-
2.
مؤلف : Zolghadr، Abolfazl ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (22 صفحة - من 540 إلی 561 )
الکلمات المفتاحية:Loyaltycustomer satisfactionCustomers’ Loyalty
-
3.
مؤلف : هیثم احمد حسن ؛
مجلة:جامعة البعث»السنة 2019، المجلد41 - العدد 137 (28 صفحة - من 137 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:الصورة الذهنیةالفوائد الرمزیةالفوائد التجریبیةولاء النزیل
-
4.
مؤلف : بای، ناصر ؛ منظمی، امیرحسین ؛ اصفهانینیا، اکرم ؛ حاجی انزهایی، زهرا ؛ قنبرپور نصرتی، امیر ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در مدیریت ورزشی»بهار و تابستان 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 81 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیوفاداری مشتریانگنبدکاووسشهرت باشگاهتمایل به بازگشت مشتریان
-
5.
مؤلف : بنی هاشمی، سیدعلی ؛ رجائی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1396- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 21 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارتباطات کلامیوفاداری مشتریاناحیاء خدمات
-
6.
كاتب مسؤول : Mollaei، Manizheh ؛ مؤلف : Mohaghar، Ali ؛ Asgharizadeh، Ezatollah ؛
مجلة:Industrial Strategic Management»Summer 2017, Volume 2 - Number 3 التصنيف C (Azad University (11 صفحة - من 25 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:Supply Chain ManagementCustomer’s loyaltyExternal Service qualityhotel’s industry
-
7.
كاتب مسؤول : شیری، اردشیر ؛ مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ سلطانی بناوندی، اعظم ؛ آزادی، یونس ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 39 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمتگراییمشتریهتلمشتریانخدماتکارکنان
-
8.
كاتب مسؤول : قیاس زاده، بهمن ؛ مؤلف : صفاریان همدانی، سعید ؛ طاهری، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1395 - شماره 27 (ویژه نامه) (16 صفحة - من 123 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریهوش رقابتیبانک کارآفرینبازاریابی رابطه مند استراتژیک
-
9.
مؤلف : Khosravani Farahani، Hadi ؛ Mahmodi Lafva، Masaoud ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»March 2016 - Number 9 (6 صفحة - من 18 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:Distribution channelMarketing mixPromotionCustomers’ LoyaltyPrice
-
10.
مؤلف : رعنایی کردشولی، حبیب الله ؛ اله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مجلة:اخلاق زیستی»زمستان 1394 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:نیات رفتاری مشتریانتمایل به پرداخت بهای بیشتروفاداری مشتریاناخلاق زیست محیطیتبلیغات توصیه ایمشتریمشتریانمحیطمحیط زیست
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- C (1 مقالة)