کلمة المفتاح Electronic Marketing / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ای.ون، هاکمن ؛ مترجم : کاظمی، حمید ؛
مجلة:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1384 - شماره 44 ISC (15 صفحة - من 87 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:مدلویژگیهابازاریابی الکترونیکیوبسایت تجاری
-
2.
كاتب مسؤول : ورمقانی، مریم ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 46 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریهتلآژانس مسافرتیابزارهای بازاریابی الکترونیکبازاریابی الکترونیک
-
3.
كاتب مسؤول : محمدی، داریوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیبیمة الکترونیکفرایند تحلیل شبکهبازاریابی الکترونیکموبایل
-
4.
كاتب مسؤول : رضایی، محسن ؛ مؤلف : علی احمدی، علیرضا ؛ حسینی، میرزا حسن ؛ امینی، محمدتقی ؛
مجلة:مدیریت سازمان های دولتی»زمستان 1398 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 81 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:مدلبازاریابیاستراتژیبازاریابی الکترونیکیهمسویی استراتژیک
-
5.
كاتب مسؤول : احسان رضایی، علی ؛ مؤلف : اعظمی، محسن ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 52 (جلد اول) (11 صفحة - من 25 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیتوسعه صنعت گردشگریگردشگران استان همدان
-
6.
مؤلف : رحمانی، یاسمن ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1400 - شماره 6 (17 صفحة - من 4 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل محتوابازاریابی الکترونیکیمحصول ورزشیفروشگاه اینترنتیوبسایت ورزشی
-
7.
مؤلف : امین عشایری، اسو ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 66 (جلد پنجم) (16 صفحة - من 155 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:جهت گیری بازاریابی الکترونیکعملکرد کسب و کار استراتژیکروش پرسشنامه ای
-
8.
مؤلف : کریمی، رضوان ؛ نجفی کانی، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : صحنه، بهمن ؛
مجلة:جغرافیا و توسعه ناحیهای»پاییز و زمستان 1400 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 125 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:توسعه روستایینواحی روستاییبازاریابی الکترونیکیمعیشت پایدارشهرستان گرگان
-
9.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : Talebi Kharkeshi، sareh ؛ Salehi Rostami، maliheh ؛
مجلة:Humanistic Approach to Sport and Exercise Studies»Winter 2022, Volume 2 - Number 1 (13 صفحة - من 142 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:sports industryElectronic commercesports marketingElectronic MarketingFactor Analaysis
-
10.
مؤلف : Tahanian، Mohammadali ؛ Ramezani، Mojtaba ؛ Ghasemzade Khosroshahi، Ahmad ؛ Rezvani Chamanzamin، Mousa ؛ Fakhimiazar، Sirus ؛
مجلة:Journal of Petroleum Business Review»Summer 2022, Volume 6 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 17 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:Electronic MarketingSepahan Isfahan Oil CompanyMarketing goals