کلمة المفتاح Electronic Marketing / (19 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : اصغری خواه، سجاد ؛ موسوی، سید محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»بهار 1403 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science (16 صفحة - من 170 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:صادراتبازاریابی الکترونیکیبازاریابی بین المللبازاریابی اینترنتیبازاریابی دیجیتالبازاراطلاعاتقابلیتفناوری اطلاعات و ارتباطاتبازارهای صادراتی
-
2.
مؤلف : برهانی، سعیده ؛ استخری فر، نرگس ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»دی 1402، دوره چهارم - شماره 4 (22 صفحة - من 93 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی هوشمندنورو مارکتینگ یا بازاریابی عصبیبازاریابی الکترونیک فناوری واقعیت افزودهبازاریابیتبلیغاترنگبازاریابی عصبیمغزاطلاعاتمشتریمصرفکنندگان
-
3.
مؤلف : نقی زاده باقی، عباس ؛ عیسی زاده دابانلو، فاطمه ؛ نقی زاده باقی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : کردلو، حسین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (18 صفحة - من 21 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریرفتار مصرفکنندهبازاریابی الکترونیکیفروشگاههای آنلاین
-
4.
مؤلف : زارع، زهرا ؛ سلطانی، حسن ؛ كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (13 صفحة - من 88 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ورزشبازاریابی الکترونیکبازاریابی سنتیکووید-19
-
5.
كاتب مسؤول : جلالیان، حمید ؛ مؤلف : سلطان آبادی، ملیحه ؛ افراخته، حسن ؛
مجلة:روستا و توسعه پایدار فضا»زمستان 1402، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 66 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکمیک مکشهرستان خوشابروش دلفیپیشران
-
6.
مؤلف : شریعتی، مریم ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ كاتب مسؤول : معتدل، محمدرضا ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»بهار 1402- شماره 132 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 51 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیزنجیره تامین چابکگسترش عملکرد کیفیتمتدولوژی های بازاریابی الکترونیکی
-
7.
مؤلف : فلاحی، مصطفی ؛ خلیفه، سید نعمت ؛ نوربخش، مهوش ؛ كاتب مسؤول : کهندل، مهدی ؛
مجلة:علوم ورزش»بهار 1402 - شماره 49 التصنيف A (Azad University (27 صفحة - من 265 إلی 291 )
الکلمات المفتاحية:ایرانصنعتورزشبازاریابی الکترونیکیتولیدی
-
8.
مؤلف : Tahanian، Mohammadali ؛ Ramezani، Mojtaba ؛ Ghasemzade Khosroshahi، Ahmad ؛ Rezvani Chamanzamin، Mousa ؛ Fakhimiazar، Sirus ؛
مجلة:Journal of Petroleum Business Review»Summer 2022, Volume 6 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 17 إلی 39 )
الکلمات المفتاحية:Electronic MarketingSepahan Isfahan Oil CompanyMarketing goals
-
9.
مؤلف : فلاحی، مصطفی ؛ خلیفه، سید نعمت ؛ نوربخش، مهوش ؛ كاتب مسؤول : کهندل، مهدی ؛
مجلة:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 التصنيف A (Azad University (12 صفحة - من 376 إلی 387 )
الکلمات المفتاحية:ایرانصنعتورزشبازاریابی الکترونیکیتولیدی
-
10.
مؤلف : طحانیان، محمدعلی ؛ قاسمزاده خسروشاهی، احمد ؛ رضوانی چمنزمین، موسی ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ كاتب مسؤول : رمضانی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (37 صفحة - من 117 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی بازنمایی سیستمیشرکت نفت سپاهان اصفهانبازاریابی الکترونیک