کلمة المفتاح Electronic Word of Mouth (e-WOM) / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خادمی گراشی، مهدی ؛ مؤلف : بخش نژاد، رضا ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی توصیه ای الکترونیکیمدل پذیرش اطلاعاتکیفیت بحثماهیت وبسایتاعتبار منبعاطلاعاتپذیرش اطلاعاتکیفیت اطلاعاتکیفیتمصرفکنندگانمفیدبودن اطلاعات
-
2.
كاتب مسؤول : Soofian، Mohammad ؛
مجلة:Open Access Journal of Resistive Economics»Autumn 2023, Volume 10 - Number 4 ISC (11 صفحة - من 64 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:Brand experienceBrand IdentitySocial network marketingelectronic word of mouth (eWom)
-
3.
كاتب مسؤول : ده یادگاری، سعید ؛ مؤلف : نوربخش، فاطمه ؛ خاطبی، آیدا ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»پاییز 1401 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 119 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات الکترونیکیتصویر مقصدبازاریابی دهان به دهان الکترونیکیقصد دیدارنگرش نسبت به مقصد گردشگری