کلمة المفتاح Explicit Learning / (8 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : همایون نیا فیروزجاه، مرتضی ؛ مؤلف : نظری کاکوندی، سعید ؛ رمضانی، شهین ؛ بیک، میثم ؛ برمکی، فرزانه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی روان شناختی»تابستان 1401، سال سیزدهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 71 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری پنهانیادگیری آشکارتمرینات کمخطاتمرینات پرخطانظریۀ بازپردازش آگاهانهتمرینپرخطاحرکتییادداریکودکانمهارت
-
2.
مؤلف : مهرابی، حیدر ؛ عرب عامری، الهه ؛ طهماسبی بروجنی، شهزاد ؛ رمضانزاده، حسام ؛ كاتب مسؤول : شهبازی، مهدی ؛
مجلة:رفتار حرکتی»پاییز 1400 - شمالره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 42 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد حرکتییادگیری پنهانیادگیری آشکارتداخل زمینه ایکودکان دیرآموز
-
3.
كاتب مسؤول : ناصری، علی حسین ؛ مؤلف : بهرام، عباس ؛ صالحی، حمید ؛ دانشفر، افخم ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 161 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری آشکاریادگیری ضمنیتمرین کم خطا و حافظه کاری
-
4.
مؤلف : Yousefi، Mohaddeseh ؛ Nazemzadegan، Gholam Hossein ؛
مجلة:Journal of Motor Control and Learning»Autumn 2020, Volume 2 - Number 4 ISC (5 صفحة - من 41 إلی 45 )
الکلمات المفتاحية:Static Balanceimplicit learningExplicit Learning
-
5.
مؤلف : Ahmadpour، Leila ؛ Asadollahfam، Hassan ؛ Ahmadpour، Sahar ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2019 - Number 12 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 167 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:AgeCorrective Feedbackimplicit learningExplicit LearningTiming
-
6.
كاتب مسؤول : لطفی، مریم ؛ مؤلف : محمدزاده، دکتر حسن ؛ محمدی، جعفر ؛ سهرابی، دکتر مهدی ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1395 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری آشکارتوالی حرکتیکمیادگیری ناآشکارتوان ذهنی
-
7.
مؤلف : محمدی، جعفر ؛ قمری، امین ؛ حصاری، سیده اختر ؛
مجلة:رفتار حرکتی»بهار 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 49 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری آشکاریادگیری ضمنیکم خطاپرخطاتکلیف دو گانهتمرینتکلیفمهارتتکلیف دوگانه
-
8.
مؤلف : Khoshsima، Hooshang ؛ Jahani Farid، Ma’souma ؛
مجلة:Applied Language Studies»Spring 2012, Volume 4 - Issue 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:AccuracyImplicitExplicit Corrective FeedbackWritten Corrective FeedbackSecondForeign Language AcquisitionExplicit LearningEFLPreIranian
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)