کلمة المفتاح Impulsive buying / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : گل علیزاده، فاطمه ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : رنجبریان، بهرام ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره پانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 131 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدکیفیت خدمات آنلاینخرید هیجانیمحصولات آرایشی لوکسهیجانهای مشتریهیجانمشتریکیفیت خدماتمحصولات
-
2.
مؤلف : انصاری، راحله ؛ نایب زاده، شهناز ؛ كاتب مسؤول : حاتمی نسب، سیدحسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1401-شماره 8 التصنيف B (Azad University (23 صفحة - من 67 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونخرید تکانشیویژگی شخصیتی پنج عاملیمدلسای ساختاری تفسیری
-
3.
مؤلف : فلاح حسین آبادی، بهمن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (13 صفحة - من 43 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:خرید تفننیگرایش به لذت از خریدمحیط فروشگاهتمایل به خرید تفننیاحساس مثبت و منفیرویکرد آینده نگر
-
4.
مدلسازی معادلات ساختاری رابطه ذهن آگاهی و رفتار خرید آنی: نقش واسطهای راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
مؤلف : امین زاده، مینو سادات ؛ كاتب مسؤول : باقری، فریبرز ؛
مجلة:پژوهش های روان شناسی اجتماعی»تابستان 1400، دوره یازدهم - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم هیجانذهن آگاهیخرید آنی
-
5.
مؤلف : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ كاتب مسؤول : منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) التصنيف B (Azad University (6 صفحة - من 271 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندی
-
6.
مؤلف : Hassanzadeh Samarin، Tooraj ؛ Moniri، Masoume ؛
مجلة:International Journal of Management Perspective»Vol. 1, No. 3 - 2013 (15 صفحة - من 91 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:Impulsive buyingNondurable goodsStore’s layout and decorationDiscount shoppin