کلمة المفتاح Integrated Marketing Communications (IMC) / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نصرالهی قدیم، احمد ؛ فراهانی، ابوالفضل ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، حمید ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 7 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتکشتیبازاریابی رابطهایارتباطات یکپارچه بازاریابیروابط عمومی در ورزش
-
2.
مؤلف : نامنی، وحید ؛ علیقلی، منصوره ؛ كاتب مسؤول : خیری، بهرام ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 51 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 266 إلی 285 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبرندارتباطـات یکپارچـۀ بازاریـابی( IMC )ارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
3.
كاتب مسؤول : حسن زاده، نصراله ؛ مؤلف : حمیدی زاده، محمّدرضا ؛ قره چه، منیژه ؛ حاجی پور، بهمن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1400- شماره 47 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 79 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچهبازاریابی یکپارچهارتباطات یکپارچه بازاریابی (IMC)شناسایی الگوارتباطاتبازاریابی یکپارچهشناساییارتباطات یکپارچه بازاریابیارتباطات بازاریابیمشتریطراحی
-
4.
مؤلف : Aghajani، Ahmad ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»December 2015, Volume 3 - Number 4 (7 صفحة - من 251 إلی 257 )
الکلمات المفتاحية:Integrated Marketing Communications (IMC)loyalty to brandDirect Marketingdetergent companies