کلمة المفتاح Marketing / (411 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
71.
مؤلف : Savytska، Nataliia ؛ Chmil، Hanna ؛ Priadko، Olha ؛ Bubenets، Iryna ؛ كاتب مسؤول : Babenko، Vitalina ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»Winter 2023 - Number 64 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 124 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:Marketingbusinesssocial mediaretaildigitalizationB2C Market
-
72.
كاتب مسؤول : یعقوبی فرانی، احمد ؛ مؤلف : محمد علی پور ملکشاه، ایمان ؛ کریمی، سعید ؛ عبداله زاده، غلامحسین ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی»زمستان 1401- شماره 2 (13 صفحة - من 58 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکارآفرینیعملکردگلخانهبازاریابی کارآفرینانه
-
73.
كاتب مسؤول : چوبینه، بهنود ؛ مؤلف : عبدالوند، محمد علی ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 642 إلی 653 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکارآفرینیبازاریابی کارآفرینانهاﺳﺘﺎرت آپکارآفرینانبازارپژوهششناساییکارالکترونیکی
-
74.
كاتب مسؤول : عبدالملکی، حسین ؛ مؤلف : زکی زاده، سید بهادر ؛ خلیفه، سید نعمت ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»زمستان 1401 - شماره 52 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 65 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمزیت رقابتیبازیهای ویدئوییمشتریگیم نت
-
75.
كاتب مسؤول : Garza Segovia، Marcela ؛ مؤلف : Kennett، Chris ؛
مجلة:Annals of Applied Sport Science»Winter 2022, Volume 10 - Number 4 (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:MarketingInternetsportsocial mediaDigital TechnologyCommunications Media
-
76.
مؤلف : اسمعیلی، محسن ؛ میرانی، کاوه ؛ بهرامی، شهاب ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 63 إلی 75 )
-
77.
مؤلف : بارانی بیرانوند، نگین ؛ گرجی چالسپاری، احسان ؛
مجلة:مدیریت بحران»زمستان 1401 ، سال یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:استان لرستانبازاریابیرسانههای اجتماعیکرونا ویروس بنگاههای کوچک و متوسط
-
78.
مؤلف : خسروجردی، مدینه ؛ صالحی، سعید ؛ كاتب مسؤول : نوری پور، مهدی ؛
مجلة:تعاون و کشاورزی»زمستان 1401 - شماره 44 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 109 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیموفقیتعوامل درون سازمانیعوامل برون سازمانیتعاونیهای عشایری
-
79.
مؤلف : برهانی نژاد، عبدالرضا ؛ رضوانی چمن زمین، موسی ؛ رحمانی، کمال الدین ؛ كاتب مسؤول : علی زاده مشکانی، فتانه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1401، سال هفدهم - شماره 57 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 67 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکیبازاریابی کارآفرینانهتمایل خریدتمایز شخصیت برند
-
80.
مؤلف : ابراهیمی، نازی ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (29 صفحة - من 1678 إلی 1706 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی””بازاریابی موبایل””ارزش مورد انتظار مشتری””سفر مشتریمشتریمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (127 مقالة)
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (12 مقالة)
- علمی-ترویجی (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)