کلمة المفتاح Marketing / (411 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
91.
مؤلف : بیدالله خانی، آرش ؛
مجلة:پژوهشنامه رسانه بین الملل»پاییز و زمستان 1401، شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science (29 صفحة - من 239 إلی 267 )
-
92.
مؤلف : سمعی، کیومرث ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ كاتب مسؤول : حاجی کریمی، بابک ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»پاییز 1401 - شماره 50 التصنيف B (Azad University (22 صفحة - من 103 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگری درمانی و سازمان تامین اجتماعی
-
93.
مؤلف : زهتابچیان، محمد حسین ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ ترابی، تقی ؛ كاتب مسؤول : رادفر، رضا ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»پاییز و زمستان 1401، سال چهاردهم - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 293 إلی 315 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنایع شیمیاییمحصولات دانش بنیان
-
94.
مؤلف : مختاری، کریم ؛ حمدی، کریم ؛ بهزادی، محمد حسن ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (11 صفحة - من 712 إلی 722 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیهای بازاریابیمحصولات فناوریمحورشرکتهایفناور محوربازاریابی
-
95.
مؤلف : کیوان بنه کهل، محمود ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»مرداد و شهریور 1401، دوره سوم - شماره 3 (12 صفحة - من 82 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:صنعتبازاریابیعلوم شناختیبازارمغزاطلاعاتبازاریابی صنعتیذهنرفتاربازاریابی عصبیتصمیمگیری
-
96.
مؤلف : میرصفیان، حمیدرضا ؛ اکبرنژاد دهمیانی، سحر ؛ کاتبی جهرمی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : کلاته سیفری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 57 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیحمایتحضورنظریه داده بنیاد
-
97.
مؤلف : Abbood Awdaa، Ali ؛
مجلة:مطالعات راهبردی علوم انسانی و اسلامی»تابستان 1401 - شماره 46 (21 صفحة - من 177 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:Marketinghealth tourismEthical components
-
98.
مؤلف : درخشانی در آبی، کاوه ؛ امیدی، جمشید ؛ حسن نژاد، رضا ؛ براتی، نگین ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 24 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:مشاغل خانگیاولویت بندیبازاریابیقانون حمایت
-
99.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ آذربایجانی، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1401 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 74 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:شرکت های دانش بنیانبازاریابی دیجیتالبازاریابی
-
100.
مؤلف : احمدنژادمستی، امیررضا ؛ لطفی زاده، فرشته ؛ كاتب مسؤول : حیدرزاده هنزائی، کامبیز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 55 التصنيف A+ (Azad University (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتبازاریابیمشتریانشبکههای اجتماعیقصد خرید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (127 مقالة)
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (12 مقالة)
- علمی-ترویجی (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)