کلمة المفتاح Marketing / (411 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
101.
كاتب مسؤول : شیرازی نژاد، رحیم ؛ مؤلف : ترک فر، احمد ؛ افروزه، محمد صادق ؛ صفری جعفرلو، حمیدرضا ؛ قدسی، مریم ؛
مجلة:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»تابستان 1401 - شماره 17 التصنيف B (Azad University (13 صفحة - من 53 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:قراردادبازاریابیبرونسپاریورزشدانشگاهیورزشپژوهش
-
102.
مؤلف : شیرمردی احمد آباد، حسین ؛ اسلام جو، علی ؛ كاتب مسؤول : حاضری یزدی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی بودجه و مالی»تابستان 1402، سال چهارم - شماره 2 (35 صفحة - من 153 إلی 187 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاوراق مشارکتآمیخته بازاریابیویکور فازیصکوکاوراقبازارهـاشناساییشناسایی و اولویتبندی عواملفازی
-
103.
مؤلف : شیرپور، محسن ؛ وظیفه، رسول ؛ كاتب مسؤول : ستاری، صدرالدین ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»تابستان 1401- شماره 46 التصنيف A (Azad University/ISC (17 صفحة - من 115 إلی 131 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیهیئت علمیبازاریابی شخصیدانشگاههای استان اردبیل
-
104.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 10 (27 صفحة - من 27 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:تفکر استراتژیکبازاریابی استراتژیکبازاریابی
-
105.
مؤلف : حسن زاده، نیما ؛ رحیمی، امیر ؛ كاتب مسؤول : خیرالهی میدانی، حامد ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 10 (12 صفحة - من 68 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:توسعهکارآفرینیورزشبازار یابیاستراتژیک
-
106.
مؤلف : قادری نسب، سید جمال ؛ علیقلی، منصوره ؛ غلامزاده، داریوش ؛ كاتب مسؤول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجلة:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»تابستان 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 21 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتعالیصنعت هوانوردیکد گذاری
-
107.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛ خیری، بهرام ؛ كاتب مسؤول : کوکبی، راضیه ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»تابستان 1401- شماره 129 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 24 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتالبازایابیبازاریابی درونگرابازاریابی برونگرا
-
108.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : محمدی، آناهیتا ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1401 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریواقعیت افزودهموزه ملی ایراناپلیکیشن تور مجازی
-
109.
بررسی تاثیر ابعاد عدالت سازمانی بر رفتارهای مبتنی بر عقلانیت الهی (مورد پژوهش: شرکت توزیع برق شیراز)
كاتب مسؤول : خواجه فرد، سعید ؛ مؤلف : سلاجقه، سنجر ؛ سالاری، یاسر ؛ محمدباقری، مهدی ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1402 - شماره 1 (22 صفحة - من 17 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:رفتار سازمانیعدالت سازمانیاحساسعقلانیت الهیرفتار متعالی
-
110.
مؤلف : طیران، رضا ؛ طالقانی، محمد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»بهار 1402 - شماره 1 (30 صفحة - من 40 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیخدماتخدمات عمومیبازاریابی خدمات عمومیخدمات دولتی.
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (127 مقالة)
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (12 مقالة)
- علمی-ترویجی (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)