کلمة المفتاح Marketing / (411 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
121.
مؤلف : غریب پور جهان آباد، خداداد ؛ كاتب مسؤول : جعفری، پژمان ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1401، دوره بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 165 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:فراروشانتخاب بازارهای هدف بین المللیبازار صادراتیپژوهشروش
-
122.
مؤلف : افشار، زری ؛ بوزرجمهری، خدیجه ؛ كاتب مسؤول : قاسمی، مریم ؛
مجلة:راهبردهای توسعه روستایی»بهار 1401 - شماره 33 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science (18 صفحة - من 35 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیکشاورزان روستاییگیاهان داروییشهرستان چنارانSWOT-QSPM
-
123.
مؤلف : مستقل، سهراب ؛ نعامی، عبداله ؛ آسایش، فرزاد ؛ كاتب مسؤول : البونعیمی، ابراهیم ؛
مجلة:تعامل انسان و اطلاعات»بهار 1401 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science (12 صفحة - من 60 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیارزشافزودهرفتار اطلاعاتیدانش مشتریقصد خریدصنایع الکتریکی.
-
124.
مؤلف : صید احمدی، فرشید ؛ قره بیگلو، حسین ؛ كاتب مسؤول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 159 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:رسانه اجتماعیاعتماد مشتری.اخلاقبازاریابی
-
125.
مؤلف : آسایش، فرزاد ؛ جعفری زارع، مرتضی ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیرکودداده بنیادرکود تورمیبازاریابی رکود
-
126.
مؤلف : فراهانی آزاد، فرزانه ؛ نعمتی زاده، سینا ؛ كاتب مسؤول : علیقلی، منصوره ؛
مجلة:اقتصاد مالی»بهار 1401 - شماره 58 التصنيف A (Azad University (22 صفحة - من 71 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوضعیت اقتصادیاستراتژیرکودبازاردوره رکودمشتریکدمدل
-
127.
مؤلف : ابراهیمی، مصطفی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ محبی، سراج الدین ؛ كاتب مسؤول : حسن پور، اسماعیل ؛
مجلة:اقتصاد و بانکداری اسلامی»بهار 1401 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 193 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بانک سامانبازارپردازیخرده فروشان جدیدمحصولات مصرفی تندگردش.محصولات مصرفی تند گردشبازار
-
128.
مؤلف : حیدری، رضا ؛ کمالی، محمد ؛ مودی، داود ؛ كاتب مسؤول : دهقان قهفرخی، امین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1401 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 217 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی ورزشیبرندتجربه برندقدرت برندمصرفکنندگانبازاریابی
-
129.
مؤلف : جوان امانی، ودود ؛ كاتب مسؤول : اکبری، حمید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 93 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صادراترهبریبرندبازاريابیشرکتهای دانش بنیان
-
130.
كاتب مسؤول : اسگندری، کریم ؛ مؤلف : بیگلو، لیلا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 التصنيف A+ (Azad University (23 صفحة - من 69 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید سازمانیبازاریابی صنعتیخرید صنعتیبازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (127 مقالة)
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- الف (20 مقالة)
- ج (12 مقالة)
- علمی-ترویجی (10 مقالة)
- بین المللی (5 مقالة)
- د (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (3 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)