کلمة المفتاح Metacognitive strategies / (68 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
31.
مؤلف : قربانی، منصوره ؛ دولت آبادی، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : جلالوندی، مهناز ؛
مجلة:راهبردهای شناختی در یادگیری»بهار و تابستان 1399 - شماره 14 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 225 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:دانشآموزانهوش هیجانیراهبردهای فراشناختیمهارتهای نوشتاری
-
32.
مؤلف : Razmi، Mohammad Hasan ؛ Zare، Saeed ؛ كاتب مسؤول : Jabbari، Ali Akbar ؛
مجلة:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2021, Volume 40 - Number 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 119 إلی 159 )
الکلمات المفتاحية:perfectionismSelf-efficacyMetacognitive strategiesecond Language Listening ComprehensionPath Analysis Approach
-
33.
مؤلف : مقصودی، مجتبی ؛ یحیی زاده جلودار، سلیمان ؛ كاتب مسؤول : طالبی، سید حسن ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»بهار 1399 - شماره 15 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture (18 صفحة - من 59 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای فراشناختیدانش فراشناختیانگیزه خواندنتوانایی درک مطلب
-
34.
كاتب مسؤول : Morshedian، Mahboobeh ؛ مؤلف : Meshkat، Maryam ؛
مجلة:Language Horizons»Summer and Autumn 2020, Volume 4 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:self-regulationCognitive strategiesMetacognitive strategiesSelf-regulated Learning Model (SRL)EFL Written Lexical Retrieval
-
35.
مؤلف : شیخ احمدی، جمال ؛ اکبری، مریم ؛ یار احمدی، یحیی ؛ كاتب مسؤول : زندی، فرزاد ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»تابستان 1399 - شماره 56 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 281 إلی 306 )
الکلمات المفتاحية:سازگاری اجتماعیعملکرد خانوادهخودکارآمدی تحصیلیراهبردهای فرا شناختی
-
36.
كاتب مسؤول : Mehri Ghahfarokhi، Marzieh ؛ مؤلف : Tavakoli، Mansoor ؛
مجلة:Journal of Modern Research in English Language Studies»Summe 2020, Volume 7 - Number 3 التصنيف الف/ISC (25 صفحة - من 45 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:reading comprehensionMetacognitive strategiesKeywords: Learner autonomyTechnology-mediated Task-based language teaching
-
37.
مؤلف : وفایی مهر، رویا ؛ كاتب مسؤول : بالغی زاده، ساسان ؛
مجلة:جستارهای زبانی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 57 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 350 إلی 377 )
الکلمات المفتاحية:معلمانارزیابی تامل گرایانهاستراتژی های فراشناختییادگیرندگان زبان انگلیسی
-
38.
كاتب مسؤول : سرداری، باقر ؛ مؤلف : احمدزاده، رضا ؛
مجلة:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1399 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 178 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای فراشناختیباورهای معرفت شناختییادگیری خودراهبردانشدانشآموزان
-
39.
كاتب مسؤول : بهرامی اسعد، اکرم ؛ مؤلف : رحیمی، حسن ؛ حسین پور، فاطمه ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»پاییز 1399 - شماره 17 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture (11 صفحة - من 51 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:پیشرفت تحصیلیراهبردهای فراشناختیراهبردهای انگیزشیهدف تحصیلی
-
40.
مؤلف : حبیبی کلیبر، رامین ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی تربیتی»بهار 1400 - شماره 41 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 155 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:راهبردهای فراشناختیتفکر تاملیخودناتوان سازی تحصیلیآموزش راهبردهای فراشناختیدانشآموزانپژوهش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (14 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- A+ (6 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- A (5 مقالة)
- بین المللی (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- B (1 مقالة)