کلمة المفتاح Online Retail / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : موسوی اصل، سید جواد ؛ موسوی، سید اسماعیل ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (32 صفحة - من 345 إلی 376 )
الکلمات المفتاحية:توسعه پایدار اقتصادیخرده فروشی آنلاینتوسعه پایداری اجتماعیتوسعه پایداری زیست محیطی
-
2.
كاتب مسؤول : نیلی احمدآبادی، مجید ؛ مؤلف : چابک، فرشته ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»پاییز 1402 - شماره 32 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 57 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیرفتار مصرف کنندهE-Commerceخرید مشتریکانالهای الکترونیکیخرده فروشی آنلاین
-
3.
مؤلف : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ كاتب مسؤول : سیدامیری، نادر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 110 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی
-
4.
مؤلف : تقی زاده، محمد علی ؛ روستا، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : جمشیدی، داریوش ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1401 - شماره 49 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 137 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:خرده فروشی آنلاینامید آفرینیمصرف کننده به برند
-
5.
مؤلف : Bagheripour Salamat، Nasim ؛ كاتب مسؤول : Pournasir Roudbaneh، Maryam ؛
مجلة:International Journal of Management, Accounting and Economics»September 2021, Volume 8 - Number 86 (16 صفحة - من 668 إلی 683 )
الکلمات المفتاحية:DigikalaEmotion analysisTwitterCovid 19Online Retail
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)