کلمة المفتاح ONLINE TRUST / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بیاتی، محمد مهدی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجلة:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (17 صفحة - من 2 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاناعتماد آنلاینبازاریابی رابطه مند آنلاین
-
2.
مؤلف : مومنی خواه، درسا ؛ شریفی، سید مهدی ؛ كاتب مسؤول : جلیلوند، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های مدیریت رسانه»زمستان 1401 - شماره 4 (26 صفحة - من 373 إلی 398 )
الکلمات المفتاحية:کاربراعتماد آنلاینرسانههای اجتماعیحفاظت از دادههااطلاعاتکاربراناعتمادرسانة اجتماعیمؤلفههایهـا
-
3.
مؤلف : رضوی ناچوئی، یاسر ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1400، دوره دوم - شماره 5 (13 صفحة - من 254 إلی 266 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریبازاریابی رابطه ای آنلایناعتماد انلاینبازاریابیمشتریان
-
4.
مؤلف : رهنما قره خان بیگلو، افشین ؛ حمدی، کریم ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ ایران نژاد پاریزی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»تابستان 1398، سال یازدهم - شماره 3 التصنيف A+ (Azad University/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت وب سایتاعتماد آنلاینشهرت وب سایتخرید مجدد آنلاینتحویل کالا و گارنتی
-
5.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ ساجدی فر، علی اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»بهار 1391 - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 23 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریشرکت کارگزاریکیفیت خدمات الکترونیکاعتماد الکترونیکمشتریاطلاعاتمشتریانرضایترضایت و وفاداری مشتری
-
6.
مؤلف : لطیفی، فریبا ؛ مومن کاشانی، نوشین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 55 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 235 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکیاعتماد الکترونیکیاعتماد برخط