کلمة المفتاح Parasocial interaction / (10 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : سلیمانی ساسانی، مجید ؛ شهبازی، مهدی ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 73 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:هواداراناینستاگرامسلبریتیروابط فرااجتماعیمصرف تصویریسلبریتیهاکاربرانگرایشاجتماعی
-
2.
كاتب مسؤول : باشکوه، محمد ؛ مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ کاظمی سراسکانرود، زهرا ؛ بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات جامعه شناختی»بهار و تابستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 94 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل نسلیاولویتهای ارزشیپذیرش جذابیتهای پیامهای تبلیغاتیتعامل شبهاجتماعیتبلیغاتنسلبانکاجتماعیپیاماولویت
-
3.
مؤلف : شباهنگ، رضا ؛ یوسفی سیاکوچه، عادله ؛ مهربخش مرخالی، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : باقری شیخانگفشه، فرزین ؛
مجلة:روان شناسی فرهنگی»پاییز و زمستان 1400-دوره پنجم ، شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:نوجواناناعتبار منبعتعامل فرااجتماعیگسستگی فرااجتماعیبـااجتماعی
-
4.
مؤلف : سلیمانی، ندا ؛ صمدی، مهران ؛ خلفیان، علی ؛
مجلة:مطالعات ماهواره و رسانه های جدید»پاییز 1399 - شماره 24 (40 صفحة - من 83 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه فرهنگیاینستاگرامفرهنگ شهرتخرده سلبریتیتعامل فرا اجتماعیکاربرانسلبریتیاجتماعیتصویرنمایشپسترسانهای
-
5.
مؤلف : رحیمی کلور، حسین ؛ کاظمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بیگی فیروزی، الله یار ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 277 إلی 299 )
الکلمات المفتاحية:عشق برندخصوصیات شخصیتی برندارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کنندهتعامل مصرفکننده با برندتعامل شبه اجتماعی
-
6.
مؤلف : Shabahang، Reza ؛ Bagheri Sheykhangafshe، Farzin ؛ Yousefi Siahkoucheh، Adeleh ؛ Mokhtari Chirani، Benyamin ؛ Mousavi، Seyedeh Maryam ؛ Akhavan، Marzieh ؛
مجلة:International Journal of Psychology»Winter and Spring 2020, Volume 14 - Number 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 163 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:addiction potentialParasocial interactionCelebrity worship
-
7.
كاتب مسؤول : شباهنگ، رضا ؛ مؤلف : بشارت، محمد علی ؛ باقری شیخانگفشه، فرزین ؛ فیروزی، منیژه ؛ رحیمی نژاد، عباس ؛
مجلة:شناخت اجتماعی»پاییز و زمستان 1398 - شماره 16 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:پرستش افراد مشهورتعامل فرا اجتماعیگسستگی فرا اجتماعیتجربه تعامل فرا اجتماعی
-
8.
مؤلف : شباهنگ، رضا ؛ بشارت، دکتر محمدعلی ؛ باقری شیخانگفشه، فرزین ؛ نجاتی، زهرا ؛ قائمی، زهرا ؛
مجلة:رویش روان شناسی»تیر 1398 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:پرستش افراد مشهورتعامل فرا اجتماعیناهماهنگی شناختیافراد مشهورمقیاسافراد مشــهور
-
9.
مؤلف : شباهنگ، رضا ؛ كاتب مسؤول : بشارت، محمدعلی ؛
مجلة:روان شناسی بالینی»تابستان 1398 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:انعطافپذیری شناختیپرستشگران افراد مشهورغیرپرستشگران افراد مشهورتعامل فرا اجتماعی
-
10.
كاتب مسؤول : مهرابی، مسعود ؛ مؤلف : گرامی پور، مسعود ؛ مهدی زاده، سید محمد ؛
مجلة:جامعه، فرهنگ و رسانه»پاییز 1397 - شماره 28 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 113 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری اجتماعیشخصیت و تیپ شخصیتیالگو پذیریتعامل فرا اجتماعی و روابط فرا اجتماعیشبه تعامل رسانه ای