کلمة المفتاح Purchasing behavior / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عباسیان، مهدی ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛ كاتب مسؤول : مرعشیان، سید حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 43 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:مصرفکنندهورزششبکههای اجتماعیرفتار خریدمحصولات ورزشی
-
2.
مؤلف : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ كاتب مسؤول : خواجه، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science (19 صفحة - من 302 إلی 320 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدارتباطات بازاریابیرسانه های اجتماعیتکنیک دیمتل
-
3.
مؤلف : Salehi، Mohammad Hossein ؛ Gholami، Abdulkhaleq ؛ كاتب مسؤول : Zeraatkish، Seyyed Yaghoub ؛
مجلة:International Journal of Ethics and Society»Summer 2022, Volume 4 - Number 3 التصنيف ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 43 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:Purchasing behaviorEthical componentsOrganizational Purchasing Decision
-
4.
مؤلف : Fasihe، Elham ؛ Gholipour، Shahrbanoo ؛ كاتب مسؤول : Rouholamini، Mehdi ؛
مجلة:Quarterly of Sociological Studies of Youth»Spring 2022 - Number 45 التصنيف العلمية - البحثية (Azad University (15 صفحة - من 33 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:grounded theoryChain Storesimpulse buying behaviorPurchasing behaviorNew Generation Consumer BehaviorImpulse BuyingGroundedConsumerBehavior
-
5.
كاتب مسؤول : Ghalandari، Kamal ؛
مجلة:International Journal of Ethics and Society»Winter 2021, Volume 3 - Number 1 التصنيف ب (Ministry of Science (8 صفحة - من 33 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ethicsPurchasing behaviorSubjective knowledgePurchasing IntentPerceived reliability
-
6.
مؤلف : فتوره چی، زهرا ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛ كاتب مسؤول : بابائی، یاور ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 95 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:محیط زیستوفاداری مشتریرفتار خریدبازاریابی سبز
-
7.
كاتب مسؤول : محمدی فر، یوسف ؛ مؤلف : امیری، صبا ؛
مجلة:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»تابستان 1399 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 113 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت بحرانرفتار مصرفکنندهرفتار خریدرویکرد میانرشتهایویروس کروناکوویدـ19
-
8.
مؤلف : صالحی، محمد حسین ؛ غلامی، عبد الخالق ؛ كاتب مسؤول : زراعت کیش، سید یعقوب ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 835 إلی 851 )
الکلمات المفتاحية:تصمیم خریدرفتار خریدخرید سازمانیخریدارانخریـدشرکت بهرهبرداری نفت و گازشناسایی
-
9.
كاتب مسؤول : بینا، شهناز ؛ مؤلف : الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 171 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:تداعی برندآگاهی برندرفتار خریدارزش ویژه برند مبتنی بر تماشاگر
-
10.
مؤلف : عبدلی، معصومه ؛ خطیبی، امین ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛
مجلة:پژوهش در مدیریت ورزشی»زمستان 1398، سال هشتم - شماره 10 (29 صفحة - من 1 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:پوشاک ورزشیدانشجویانسبک تصمیم گیریرفتار خرید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (8 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)