کلمة المفتاح Service / (62 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : Ranaei Kordshouli، Habibollah ؛ Jafarpour، Younes ؛ Allahyari Bouzanjani، Ahmad ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Junuary 2016, Volume 9 - Number 1 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:Service Qualitycustomer satisfactionpassenger transportation agenciesprosocial behaviorsServiceSEMYang
-
22.
مؤلف : دربان آستانه، علی رضا ؛ الله پناه، مریم ؛ بدری، سید علی ؛
مجلة:روستا و توسعه»بهار 1395، سال نوزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 115 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:دهیاریخدمات رسانیمدیران محلیتعاونی دهیاری هادشت سر (دهستان)آمل (شهرستان)روستاییروستاییانمردم
-
23.
كاتب مسؤول : کتبی، فرشته ؛ مؤلف : حمیدی، مهرزاد ؛ رضوی، محمدحسین ؛ سجادی، سید نصرالله ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 57 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بینشاعتمادنوعدوستیرهبری خدمتگزارخدمترسانیاثربخشی سازمانیکمیتۀ ملی پارالمپیک
-
24.
مؤلف : Amiri Bourkhani، Hamed ؛ ousefzadeh، Masoud ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (7 صفحة - من 49 إلی 55 )
الکلمات المفتاحية:reliabilitySERVQUALService QualityResponsivenessTangibleKolmogorovService
-
25.
مؤلف : Karbalaei Hassan، Mahsa ؛ Vazife Doust، Hossein ؛
مجلة:Journal of Management and Accounting Studies»June 2016, Volume 4 - Number 2 (8 صفحة - من 135 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:valueperceived usefulnessExperiential marketinghedonistic value customer satisfactionServiceExperientialTaiwan
-
26.
مؤلف : Orojloo، Mehdi ؛ Feizi، Kamran ؛ Hojati Najafabadi، Maryam ؛
مجلة:The International Journal of Humanities»Autumn 2016, Volume 23 - Number 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 84 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:business modelStrategic SensitivityResourcesFluidityCollective Commitment.Strategic AgilityIranPLSServiceSEMInnovation
-
27.
مؤلف : Ebrahimi Ghale Ghazi، Ali ؛ Nour Rahmani، Mohammad ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1395 - شماره 10 (10 صفحة - من 117 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:environmentmodelstaffServiceOrganizational AtmosphereTehran
-
28.
سنجش رضایت مشتریان از کیفیت خدمات الکترونیکی دفاتر فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در استان اصفهان
مؤلف : افراخته، حسن ؛ ریاحی، وحید ؛ جلالیان، حمید ؛ سرایی، سودابه ؛
مجلة:روستا و توسعه»زمستان 1395، سال نوزدهم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 143 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراترضایت مشتریانخدمات الکترونیکفناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) روستاییاصفهان (استان)
-
29.
طراحی مدل تأثیر کیفیت خدمات ادراکشده بر هویت اجتماعی برند از دیدگاه هواداران باشگاه فوتبال پرسپولیس
مؤلف : حاتمی، سعید ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»بهار 1396 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 145 إلی 159 )
-
30.
مؤلف : Azad، Naser ؛ Arezi، Zeinab ؛
مجلة:International Journal of Social Sciences»Summer 2017, Volume 7 - Number 3 التصنيف A (Azad University (10 صفحة - من 59 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:ExportServiceEconomic factorsOnResearchIranPasargad Bank
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (21 مقالة)
- ب (17 مقالة)
- د (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)