کلمة المفتاح teachers’ professional development / (15 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : وثوقی فرد، الهام ؛ مؤلف : شمس، غلامرضا ؛ ابوالقاسمی، محمود ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»پاییز 1402- شماره 87 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:مدارس ابتدایینقش رهبریتوسعة حرفهای معلمان
-
2.
مؤلف : محمدی، پروانه ؛ اردلان، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : قنبری، سیروس ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1402، سال پنجم - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 80 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییتوسعه حرفهای معلمانیادگیری سازمانی معلمانتمایل به تغییر معلمانمعلمانکارکنانیادگیری سازمانیحرفهایپژوهش
-
3.
مؤلف : خمری، حبیب ؛ ناصری، نازیا سادات ؛ كاتب مسؤول : فریبرزی، الهام ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (24 صفحة - من 8198 إلی 8221 )
الکلمات المفتاحية:آموزشتفویض اختیارتوانمند سازیغنیسازی شغلیایجاد انگیزهنگرشهاتوسعه حرفه ای معلمانمعلمانسـازیکارکنان
-
4.
مؤلف : Setoodeh، Khalegh ؛ Rassaei، Ehsan ؛ كاتب مسؤول : Jadidi، Esmaeil ؛
مجلة:Education Experiences»Winter & Spring 2023, Volume 6 - Number 1 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 93 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:teachers’ professional developmentTeachers’ grammar beliefsSelf-regulated teachersOther-regulated teachers
-
5.
كاتب مسؤول : طولابی، زینب ؛ مؤلف : راسخی، زهرا ؛
مجلة:توسعه حرفه ای معلم»تابستان 1401 - شماره 24 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Culture (23 صفحة - من 47 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:شهر ایلامرهبری دانشتوسعه حرفهای معلمانمتوسطه دومظرفیت یادگیری سازمان
-
6.
كاتب مسؤول : فرزاد، ولی الله ؛ مؤلف : پیرحسینلو، سعیده ؛ شهریاری احمدی، منصوره ؛
مجلة:روان شناسی کاربردی»بهار 1401 - شماره 61 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 72 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیتحول حرفهای معلمانجهتگیریهای هدف پیشرفتمعلمان
-
7.
مؤلف : Dr. Shahid Raza ؛ Dr. Sumera Kalsoom ؛ Ghani، Sajida ؛ Sarwar، Dr. Naeem ؛
مجلة:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Autumn 2022, Volume 19 - Nomber 4 (19 صفحة - من 331 إلی 349 )
الکلمات المفتاحية:teachers’ professional developmentClassroom observationInnovative Teacher Support Package
-
8.
مؤلف : متحیرپسند، رقیه ؛ موسی پور، نعمتالله ؛ تورانی، حیدر ؛ كاتب مسؤول : فتحی واجارگاه، کوروش ؛
مجلة:نوآوری های آموزشی»تابستان 1399 - شماره 74 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 55 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:جوامع یادگیری حرفهای یادگیری حرفهای الگوهای جوامع یادگیری حرفهای یادگیری جمعیتوسعة حرفهای معلمان
-
9.
مؤلف : رحمتی، زینب ؛ مرادی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : تلخابی، محمود ؛
مجلة:روانشناسی شناختی»بهار 1399 - شماره 23 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 54 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:توسعه حرفهای معلمانتغییرمفهومیمحیط ساختن دانش
-
10.
مؤلف : طباطبایی یزدی، مونا ؛ مطلب زاده، خلیل ؛ اشرف، حمید ؛ بقایی، پوریا ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»بهار و تابستان 1397، دوره هشتم - شماره 1 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 319 إلی 334 )
الکلمات المفتاحية:موفقیت مدرسان زبان انگلیسینگرش زبانآموزانپیشرفت حرفهای مستمرارزیابی زبان انگلیسیمدل معادلات ساختاریمدرسانحرفهایپیشرفتبـاآموزشمدل
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (6 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- د (1 مقالة)
- B (1 مقالة)