کلمة المفتاح Visual aids / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ریاضی، عباس ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 21 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کم بینایی
-
2.
مؤلف : ریاضی، عباس ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 21 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:وسایل کمک بیناییکم بینایی
-
3.
كاتب مسؤول : ریاضی، عباس ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 21 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کم بیناییپیشگیری و درمان کم بیناییراهبردهای مناسب کم بیناییرفتار با کودک کم بیناوسایل کمک بیناییواژه های کلیدی: پیشگیری و درمان کم بینایی, راهبردهای مناسب کم بینایی, رفتار با کودک کم بینا, کم بینایی, وسایل کمک بینایی
-
4.
كاتب مسؤول : ریاضی، عباس ؛
مجلة:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر و آبان 1400 - شماره 164 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (6 صفحة - من 21 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کم بینایی
-
5.
كاتب مسؤول : Mostafaei Alaei، Mahnaz ؛ مؤلف : Kardoust، Amir ؛ Saeedian، Abdulbaset ؛
مجلة:Issues in Language Teaching»December 2019, Volume 8 - Number 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 187 إلی 211 )
الکلمات المفتاحية:Writing AbilityEFL learnersVisual aidsscaffoldinggraphs
-
6.
مؤلف : Azma، Masoumeh ؛
مجلة:Applied Linguistics and Applied Literature»Winter and Spring 2017, Volume 5 - Number 1 (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:learningteachingEducational TechnologyVisual aidsKey words: Teaching aidsEnglish language learners (ELLs)
-
7.
مؤلف : Ahangari، Saeideh ؛ Amini، Maryam ؛ Ahoura، Touran ؛
مجلة:Journal of Language and Translation»Autumn 2015, Volume 5 - Number 2 ISC (9 صفحة - من 13 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:VocabularyVisual aidsSemantic elaboration