-
1.
مؤلف : دهقانی زاده بغدادآبادی، لیلا ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:نیاز به شناختباورهای اخلاقیبدبینی شخصیتیتشویش ذهنیحمایت از برند
-
2.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ صحت، سعید ؛ چرخیان، مژده ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1391 - شماره 108 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:بیمه مسئولیترفتار تغییر برندخصوصیات شخصیت مصرف کنندهروابط درک شدهضعف خدماتبیمهمشتریمصرفکنندهمشتریانسازهروابطمرکز کنترل بیرونیمرکز کنترل درونی
-
3.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ همت یار، محمد ؛
مجلة:مدیریت شهری و روستایی»بهار 1395 - شماره 42 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 355 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادوفاداریتجربه برند
-
4.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ سخنوری بخشایشی، فهیمه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1394 - شماره 120 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 65 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصدرفتار مصرفکنندهوفاداریخدمات ترکیبی بانک و بیمهمنافع درکشدهبانکمشتریانوفاداری عاطفیپژوهشبیمـهشرکت بیمه