-
1.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینظریه آشوبنظریه پیچیدگیتاکتیک های بازاریابیبازاربازاریابیمحیطپیچیدگیآشوبمشتریآشفته
-
2.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1387 - شماره 33 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 42 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:مشتریارزش ویژه نام تجارینام تجاریرضایتمندی مشتریوفاداریرضایت
-
3.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ حسینی امیری، سید محمود ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1392 - شماره 58 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:خدماتيادگيريزنجيره تامينمنطق ارائه خدمتكسب برتريشبكه هاي ارزش
-
4.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 88 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
5.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ عباسی، محمد رضا ؛ اعظمی، محسن ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
الکلمات المفتاحية:استعاره [1]بازاریابی[2]تبلیغات[3]برند[4]