-
1.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ عقیلی، خدیجه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریقصد خرید مجددارزش خدمات درک شدهتبلیغات دهان به دهانراحتی استفاده از خدماتمشتریخدماترضایتمشتریان
-
2.
مؤلف : صحت، سعید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ شهرستانی، سیده سوگل ؛
مجلة:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 2 ISC (19 صفحة - من 199 إلی 217 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریفروشمراکز تماسفروش تلفنی
-
3.
كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ مؤلف : ناصحی فر، وحید ؛ محمدیان، محمود ؛ کیایی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 23 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریصنعت خودروتحلیل مضمونمدیریت تجربه مشتریمدل مدیریت تجربه مشتریمدیرانمدلصنعت خودرو ایرانمضمونپژوهش
-
4.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ حاجی نوروزی، انوشه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 549 إلی 568 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهصنعت رستوراندلزدگیقصد تغییر برندرستورانمشتریرضایتکیفیت ادراکیمشتریان