-
1.
كاتب مسؤول : اکبری امامی، شهناز ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1402، دوره سیزدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 21 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:روایت پژوهیتجربه مدیرانراهبرد رفتاریخستگی تصمیم
-
2.
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 10 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:استراتژیانتخاب استراتژیکنظریه ساخت اجتماعی واقعیتوضع استراتژیک
-
3.
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛ مؤلف : اکبری امامی، شهناز ؛
مجلة:مطالعات مدیریت دولتی ایران»زمستان 1401 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:روششناسی کیوواپسزنی دانشبیتوجهی عمدیمدیران ارشد دولتی
-
4.
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛ مؤلف : مهدی پور پیجا، سحر ؛ حسین زاده، آرزو ؛ هنرمند حقیقی، حمیده ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 128 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیرسانههای اجتماعیمسئولیت اجتماعی دیجیتالاطلاعاتمسئولیت اجتماعی شرکتCSRکسب و کارفراترکیبفضای دیجیتال
-
5.
مؤلف : خانجان زاده کاکرودی، نوید ؛ عابدین، بهاره ؛ كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 88 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:الگوی ذهنی منطقگرایانجایزهجویاناحساسگرایاننوجویان و تجربهگرایانتبلیغاتنسلتبلیغات اینترنتیمخاطبانشاخصمصاحبهکاربران
-
6.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ داداش پور، سیما ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1401 - شماره 47 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 69 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیکیفیت ارتباطرسانه های اجتماعیمشارکت مشتریجامعه برندهمآفرینیمشتریاطلاعاتپژوهشمشتریانوفاداری
-
7.
كاتب مسؤول : شیرخدایی، میثم ؛ مؤلف : عابدین، بهاره ؛ حسین زاده آهنگر، امیر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 68 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنگرش به برندقصد خریدافراد مشهورقدرت ستارهمصرفکنندگاننگرشاعتمادپژوهش