-
11.
مؤلف : طاعتی، روزا ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ علیپور درویشی، زهرا ؛ طالقانی، محمد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 61 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیبازاریابی سبزمحصولات ارگانیکوابستگی به برند
- 12.
-
13.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1376 و بهار 1377 - شماره 39 و 40 ISC (24 صفحة - من 72 إلی 95 )
-
14.
مؤلف : نیکو کار، غلامحسین ؛ دیواندری، علی ؛ ابراهیمی، عبد الحمید ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1388، دوره اول - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 135 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهاستراتژی بازاریابی اینترنتیبازار لوازم خانگیاطلاعاتاستراتژیبازاریابیرفتار مصرفکنندگاناینترنتیبازاریابی اینترنتی
-
15.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاییز 1372 - شماره 10 و 11 ISC (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:صادراتصادرات کالاهای غیرنفتیبازاریابی بینالمللی
-
16.
مؤلف : شمشیری، فرهاد ؛ كاتب مسؤول : ابراهیمی، عبدالحمید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1398 - شماره 74 التصنيف A+ (Azad University/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریآینده پژوهیسناریو نگاری
-
17.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1376 - شماره 37 و 38 ISC (28 صفحة - من 158 إلی 185 )
الکلمات المفتاحية:کالاهای مصرفیبازارهای جهانیبازارهای ملیبازاریابی و مدیریت بازارطبقهبندی بازارمذاکرات بازرگانیرفتار مشتریانعوامل فرهنگی بازاربازاربازاریابی جهانینوآوریبازرگانیعرضهدرک
-
18.
مؤلف : ابراهیمی، عبدالحمید ؛ عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1395، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 503 إلی 518 )
الکلمات المفتاحية:"بازاریابی رابطه مند""پاسخ های رفتاری مشتریان""چرخه عمر رابطه""کیفیت رابطه"مشتریرابطهبانک
-
19.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جعفرزاده کناری، مهدی ؛ بزرگی ماکرانی، صابر ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 1 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنگرش نسبت به محصول جعلیصنعت پوشاکبرند لوکسپوشاکمصرفکنندگان
-
20.
مؤلف : ابراهیمی، عبد الحمید ؛ جوادی، مجید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1390، سال ششم - شماره 13 (18 صفحة - من 1 إلی 18 )