-
1.
مؤلف : احقر بازرگان، نگین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1396، دوره نهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی شخصیتیخرید الکترونیکیخریدار الکترونیکیفروشگاه برخطمدل پذیرش فناویتمایل به خرید الکترونیکیخریـدخریداراناینترنت
-
2.
مؤلف : دادوند، علی ؛ رضایی دولت آبادی، حسین ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»زمستان 1400 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science (38 صفحة - من 71 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی محتواییبازاریابی دیجیتالالگوی سه شاخگیمحتوابازاریابی اینترنتی
-
3.
مؤلف : نادری، امیرحسین ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری طادی، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : فتحی، سعید ؛
مجلة:پژوهش های حسابداری مالی»تابستان 1398 - شماره 40 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهآمیخته بازاریابیمحصولات مالیابزار بدهی
-
4.
مؤلف : سیفی، محسن ؛ عقدائی، فتح اله ؛ محمد شفیعی، مجید ؛ محمدی زنجیرانی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1401 - شماره 147 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 200 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:بیمهمزیت رقابتیسودآوریچابکیبیمه الکترونیک
-
5.
مؤلف : صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛ عباسپور، فردوس ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 509 إلی 528 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندشواهد برندآوازه برندترغیب به انتخابآزمایشگاهتصویربرنـدشواهداعتمادخدمات
-
6.
مؤلف : دشتی، مهدی ؛ صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:حمایت اجتماعیشبکههای اجتماعیاعتماد الکترونیکتجارت اجتماعیقصد خرید اجتماعیاجتماعیاطلاعاتتجارت الکترونیکاعتمادوبسایتتعهد
-
7.
مؤلف : مولایی، احمدرضا ؛ صنایعی، علی ؛ انصاری، آذرنوش ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1397 - شماره 26 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 52 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:حس مکانشهر اصفهانمقاصد گردشگریمیک مکمقصد گردشگری
-
8.
مؤلف : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 254 إلی 275 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریتجارت الکترونیک B2Cخلق ارزش سازمانیمشتریدانشفناوری اطلاعاتمشتریانابعاد مدیریت دانش مشتری
-
9.
مؤلف : رجالی، سید محمد جواد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : صنایعی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 273 إلی 303 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندمدلسازی معادلات ساختاریارزش ادراک شده مشتریروابط فروشنده-خریدارمشتریخریدارپژوهشبازارصنعتیرابطهکیفیت رابطه