-
41.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ محمودی میمند، محمد ؛ امینی، محمد تقی ؛ كاتب مسؤول : رحمانی، نیما ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1398 - شماره 72 التصنيف A+ (Azad University/ISC (32 صفحة - من 125 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:بصیرتشایستگی سازمانیراهبردهای تفکریاقتضائات محیطیپیامدهای مورد انتظار
-
42.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ قربانی، علی ؛ بخت آزمای بناب، محمد ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»زمستان 1390 - شماره 19 ISC (32 صفحة - من 179 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:مدل سه شاخگيعوامل ساختاريعوامل رفتاريعوامل زمينهايصنعت خشكبارتجارت الکترونیکیموانع
-
43.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ صفایی، مجید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1397، دوره جدید - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 111 إلی 129 )
الکلمات المفتاحية:شریک تجاریتکنیک تصمیم گیری گروهیشرکت سرمایه گذاری مشترکتکنیک تحلیل فرآیند شبکه ایتکنیک تصمیم گیری آزمون و ارزیابی آزمایشگاهی (دیمتل)
-
44.
مؤلف : امینی، محمدتقی ؛ محمودی میمند، محمد ؛ پرهیزگار، محمدمهدی ؛ مشایخ، محمدرضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1391 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 35 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:جنگ نرماجتماعيامنيت نرمفناوريسياستگذاريعلميقدرت ن رممنبع قدرت فرهنگيسياسي (داخلي و خارجي) و اقتصادي
-
45.
مؤلف : عامل اردستانی، حمیدرضا ؛ امینی، محمد تقی ؛ فروزنده دهکردی، لطف اله ؛ محمودی میمند، محمد ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»بهار 1396 - شماره 74 ISC (30 صفحة - من 61 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:سبک مدیریتعملکرد اجراییمدیریت جهادیطرز فکرتحلیل داده بنیاد
-
46.
مؤلف : پرهیزگار، محمد مهدی ؛ محمودی میمند، محمد ؛ دهبان، بهنام ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1389، دوره جدید - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 43 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:راهبردمأموريتماتريس سواتبرنامهریزی راهبردی کمّیتهاجميچارچوب جامع تدوین راهبردماتریستدوین راهبرداطلاعاتسازمان
-
47.
مؤلف : یاوری فر، بابک ؛ محمودي ميمند، محمد ؛ كريمي، اوژن ؛ خادمي، سيدموسي ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 677 إلی 698 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی تفسیری ساختاریمدل سهشاخگیهوشمندی بازاریابیاطلاعاتمدلهوشمندی بازارصنعت
-
48.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ فروزنده دهکردی، لطف اله ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1388 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اینترنتیمدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربردبانکپذیرش بانکداری اینترنتیمشتریانمدلادراک
-
49.
مؤلف : محمودی میمند، محمد ؛ وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ خلیلی یادگاری، مریم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 145 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنددرگیری محصولتیپ شخصیتی مایرزبریگزتمایل خریددانش محصوللپ تاپ وایوتیپ شخصیتیاطلاعاتمصرفکننده
-
50.
مؤلف : عباسی، محمدرضا ؛ محمودی میمند، محمد ؛ امینی، محمدتقی ؛ رحیمی کلور، حسین ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1390 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 27 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:بیمهرقابت پذیریمدلسازی معادلات ساختاریتحلیل عاملی تائیدی