-
1.
مؤلف : اعرابی، سید محمد ؛ آزاد، ناصر ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1382 - شماره 29 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 137 إلی 166 )
الکلمات المفتاحية:بازرگانیسیستمگمرکاطلاعاتارتباطاتبخش بازرگانینظام بازرگانی
-
2.
مؤلف : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 47 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی ساختاری تفسیریتجربه مشتریموبایل اپلیکیشن فروشگاهیموبایل اپموبایل اپلیکیشنکاربرانشناساییمدل
-
3.
كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛ مؤلف : هندیانی، سارا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (15 صفحة - من 142 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:نگرشتمایلاطلاعات تغذیه اییمسئولیت اجتماعی ادراک شده
-
4.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ صیدی، محسن ؛ نقدی، بهمن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (17 صفحة - من 41 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی داخلیمشتریان داخلیادراک حمایت سازمانی و میل به ماندن
-
5.
مؤلف : قندور، پریسا ؛ نعامی، عبدالله ؛ علیزاده مشکانی، فتانه ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 40 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تئوری داده بنیادتجربه مشتریموبایل اپلیکیشننظریه جریانموبایل اپکاربرانطراحیمدل
-
6.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ کرامتی، محمد علی ؛ کرمی، رهبر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1390 - شماره 50 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 81 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:زیربنای فناوری اطلاعاتفنی
-
7.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ ارشدی، ایمان ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1388 - شماره 36 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 26 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیفرهنگ نوآورینوآوری سازمانیدرک حمایت از نوآورینوآوریکارکناندرک
-
8.
مؤلف : همتی فراهانی، مهرنوش ؛ اقاموسی، رضا ؛ سید علی اکبر، سید محسن ؛ كاتب مسؤول : آزاد، ناصر ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1400- شماره 111 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 121 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریاینترنت اشیاروش حداقل مربعات جزئیاستراتژی ورود به بازاربوم مدل کسب و کار (کانواس)
-
9.
مؤلف : آزاد، ناصر ؛ كاتب مسؤول : رحیمی، زهرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»زمستان 1398، دوره پنجم - شماره 1 (16 صفحة - من 81 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیویژگی های بازاربازار بالقوهآمیخته بازاربازارمشتریشناساییارزیابیمشتریانتوسعهمدیریت
-
10.
مؤلف : گودرزی، آزاده ؛ امیر شاهی، میراحمد ؛ آزاد، ناصر ؛ مشبکی اصفهانی، اصغر ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1399 - شماره 59 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 35 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونجوامع مجازی برندبازاریابی رابطهآمیختگی مصرف کنندهاطلاعاتمشتریمصرفکنندگانبـههـاآمیختگیاتصالمصـرفبـااینترنت