-
1.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 143 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریاناستراتژیهای بازاریابی رابطهمندرضایتمندی مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : پاکاری، ابوالفضل ؛ مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 57 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:محرکهای اجتماعیتصمیمگیری خریدمحرکهای ذهنیمحرکهای رفتاریتصمیمگیری خرید مصرفکنندهمصرفکنندهمحرکهای ذهنیرفتاریمحصولرفتار مصرفکنندهمتغیرهایمدلپژوهش
-
3.
مؤلف : غلامی، مسعود ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1398 - شماره 43 التصنيف B (Azad University (16 صفحة - من 238 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:ایرانقیمتگذاریصنعت هتلداریدرآمد پایدار
-
4.
مؤلف : نظریان، محمد ؛ حیدرزاده هنزايی، کامبیز ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»پاییز و زمستان 1398، دوره ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 333 إلی 352 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابینظریهی داده بنیادرفتار ضدمصرفرفتار مصرف کننده و بازار ایران
-
5.
مؤلف : عظیمی، فروزنده ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1400 - شماره 80 التصنيف B (Azad University/ISC (34 صفحة - من 109 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:الگوصنعت پوشاکبرند سازیداده بنیاد
-
6.
مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجلة:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»بهار و تابستان 1393 - شماره 13 ISC (16 صفحة - من 45 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشمدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریبازارگراییخلق ارزش برای مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛ مؤلف : اصغرزاده، سپهر ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آذر 1399 - شماره 27(جلد اول) (10 صفحة - من 1 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهعشق به برندتهران.هتل استقلال
-
8.
مؤلف : میرابی، وحید رضا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ کهترپورفریمانی، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 27 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریمدل اصلاح شده کانوالزامات اساسیالزامات عملکردیالزامات انگیزشیخدمات بانکداری الکترونیکمشتریمشتریانبانکداری الکترونیکخدماترضایت مشتریان
-
9.
كاتب مسؤول : میرابی، وحیدرضا ؛ مؤلف : پرگو، محبوبه ؛ رشادت جو، حمیده ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1400 - شماره 82 التصنيف B (Azad University/ISC (26 صفحة - من 133 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدانشگاه آزاد اسلامیتوسعه کارآفرینیآیندهپژوهی