-
11.
مؤلف : دانا، علی ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ امیرتیموری، محمد حسن ؛
مجلة:اندازه گیری تربیتی»بهار 1393، سال پنجم - شماره 15 ISC (28 صفحة - من 77 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:سنجشكارپوشه الكترونيكيراهبردهاي يادگيري خودتنظيمي
-
12.
كاتب مسؤول : علیجانی علیجانوند، اسکندر ؛ مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:روانشناسی و علوم تربیتی در هزاره سوم»بهار 1402 - شماره 24 (22 صفحة - من 542 إلی 563 )
الکلمات المفتاحية:آموزشتدریسنظریههافناوری اطلاعات و ارتباطاتکاربردهاریشههابداههپردازی
-
13.
مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:جستارهای فلسفه دین»پاییز و زمستان 1391 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 129 إلی 149 )
-
14.
ناقد : مطور، معصومه ؛ علیآبادی، خدیجه ؛ مزینی، ناصر ؛ دلاور، علی ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»آذر 1396 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 147 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:نقددوره برخط آزاد انبوه (موک)
-
15.
مؤلف : سعیدیان، فاطمه ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی بالینی»زمستان 1390 - شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 91 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:خودپندارهسازگاری اجتماعیابراز وجود
-
16.
مؤلف : نیلی احمد آبادی، محمدرضا ؛ پاشا، رضا ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1398،دوره پنجم - شماره2 (24 صفحة - من 109 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تعاملشبکههای اجتماعیآموزش غنیشده
-
17.
مؤلف : حیدرپور، معصومه ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ یارمحمدیان، محمدحسین ؛
مجلة:پژوهش در برنامه ریزی درسی»پاییز، 1395 - شماره 50 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 53 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:تفکر انتقادییادگیریجستجوگریسبک های یادگیری کلبروحیه پرسشگریتوان پژوهشی
-
18.
مؤلف : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»بهار و تابستان 1388 - شماره 14 ISC (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتکنولوژی آموزشیواحد عملیواحد نظریبازنگری برنامه های درسیآموزشدانشجویاندانشآموزش عالیکاربردیبرنامهاطلاعاتسرفصل
-
19.
مؤلف : زیرجدیان، زهره ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:روانشناسی تربیتی»زمستان 1391 - شماره 26 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 83 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:روشهای آموزشیروش تلفیقییادگیری معنادارروش نقشه های مفهومیارزشیابی ساختگرایانهفرایندیاددهی و یادگیری
-
20.
مؤلف : زبرجدیان، زهره ؛ نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات آموزشی و آموزشگاهی»بهار و تابستان 1396 -شماره 16 التصنيف د (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 173 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:فناوری اطلاعات و ارتباطاتیادگیری فعالسازنده گراییفرایندیاددهی-یادگیری