-
1.
مؤلف : قدم پور، عزت اله ؛ کریمیان، مجتبی ؛ پیرعین الدین، سعید ؛ باغخانی، نرگس ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1397، دوره یازدهم - شماره 5 ISC (9 صفحة - من 113 إلی 121 )
الکلمات المفتاحية:روش تدریسمعنای تحصیلالگوی پیش سازماندهندهنیازهای خودتعیین گری
-
2.
مؤلف : فرهادی، علی ؛ خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»مهر و آبان 1395، دوره نهم - شماره 4 ISC (5 صفحة - من 261 إلی 265 )
الکلمات المفتاحية:درگیری شناختیدرگیری انگیزشیدرگیری رفتاریسرزندگی تحصیلی.
-
3.
مؤلف : یوسف وند، مهدی ؛ یاوری، هانیه ؛ ازادی، ارزو ؛ اج، ارمان ؛ كاتب مسؤول : قدم پور، عزت اله ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (8 صفحة - من 30 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:کلیدواژه ها: مدلتاب آوری آموزشیجهت گیری مذهبیخوشبینی آموزشیدرگیری آموزشی
-
4.
مؤلف : فرهادی، علی ؛ ساکی، کوروش ؛ قدم پور، عزت اله ؛ چهری، پرستو ؛ كاتب مسؤول : خلیلی گشنیگانی، زهرا ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»خرداد و تیر 1395، دوره نهم - شماره 2 ISC (6 صفحة - من 128 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه علوم پزشکیدرگیری تحصیلیسرمایه روانشناختی
-
5.
مؤلف : مرآتی، علیرضا ؛ ویسکرمی، حسنعلی ؛ كاتب مسؤول : قدمپور، عزت اله ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1401، دوره پانزدهم - شماره 1 ISC (8 صفحة - من 20 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:مدرسهدانشآموزهیجانطرحوارهکلید واژهها: خوشبینی
-
6.
مؤلف : پورمحمدقوچانی، کامران ؛ قاسمی کهریز سنکی، بهشته ؛ شاکرمی، مریم ؛ جلیلی، راضیه ؛ قدم پور، عزت اله ؛ كاتب مسؤول : یوسف وند، مهدی ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره سیزده - شماره 1 ISC (7 صفحة - من 10 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی تکوینیعشق به یادگیریبازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامی