-
1.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ الله یاری بوزنجانی، احمد ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 التصنيف عالمي (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی اسلامی آمیخته بازاریابی محصول قیمت ترفیع توزیع
-
2.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقتبلیغاتاخلاق اسلامی در کسب و کاراخلاق در بازاریابیبازاریابیاسلامیمشتریزناناقتصادمحصولاتمشتریانفروش
-
3.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ حراقی، مسعود ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستین کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی - جلد 3 التصنيف عالمي (26 صفحة - من 235 إلی 260 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق اخلاق اسلامی در کسب و کار اخلاق در بازاریابی تبلیغات
-
4.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ یاری بوزنجانی، احمد الله ؛
مؤتمر:کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی»مجموعه مقالات نخستين کنگره بينالمللي علوم انساني اسلامي - جلد 3 (28 صفحة - من 169 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:توزیعقیمتآمیخته بازاریابیترفیعمحصولبازاریابی اسلامیاسلامیبازارمحصولاتپیامتبلیغقرآناقتصادیروایات
-
5.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ موسوی، سیداحمد ؛
مجلة:امنیت انتظامی دریایی»تابستان 1390 - شماره 5 (29 صفحة - من 15 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتسروکوالتحلیل شکافکلانتریارزیابی کیفیت خدماتنیروی انتظامیمدل تحلیل شکافشاخصمردممدل