-
1.
مؤلف : عادلی خواه، زهرا ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»زمستان 1401 - شماره 21 (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:جذب گردشگرتجربه مدیرانمدیران آژانس های هواپیماییمشتریهواپیماییمشتریانبرازش
-
2.
مؤلف : نوری، علیرضا ؛
مجلة:سخن جامعه»بهار 1390، سال اول - شماره 1 (14 صفحة - من 87 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:حکمتتبلیغ مبلغ شیوهموعظه و جدال احسنحضرت لوط (ع)
-
3.
مؤلف : زهی، احمدرضا ؛ نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»پاییز 1401 - شماره 20 (14 صفحة - من 55 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندکیفیت خدمات هتلهتلداریوفاداری میهمانهتلگردشگریمشتریوفاداری
-
4.
مؤلف : مهاجر سلطانی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1401 - شماره 18 (10 صفحة - من 11 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:نگرشگردشگری مذهبیمولفه های رفتاریزائرینخادمینامام رضا ( ع )گردشگری
-
5.
مؤلف : نوری، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات راهبردی»بهار 1398- شماره83 ISC (26 صفحة - من 73 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ایرانخاورمیانهروسیهموازنهثبات راهبردی
-
6.
مؤلف : مقدس نژاد، فریدون ؛ گل بابایی، فهیمه ؛ نوری، علیرضا ؛
مجلة:مطالعات محيطی هفت حصار»تابستان 1392 - شماره 4 (14 صفحة - من 57 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:آلودگی هواشبیه سازیترافیک شهریبزرگراه درون شهریمدیریت آلاینده هاخودروهاشهر
-
7.
مؤلف : نوری، علیرضا ؛ ندایی طوسی، سحر ؛
مجلة:صفّه»پاییز 1396، دوره بیست و هفتم - شماره 3 (32 صفحة - من 105 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:عدالت بالفعل فضاییدسترسی بالقوة فضاییتسهیلات پایهحوزة نفوذ شناورمناطق چهارگانة اردبیل
-
8.
مؤلف : نوری، علیرضا ؛
مجلة:سخن جامعه»زمستان 1390، سال اول - شماره 2 (12 صفحة - من 69 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:اصالت وجوداصالت ماهیتابن کمونهتوحید و برهان ترکیب.
-
9.
مؤلف : نظرزاده، رضا ؛ نوری، علیرضا ؛ خادمی، وحید ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (5 صفحة - من 3525 إلی 3529 )
الکلمات المفتاحية:آموزشنقشبرنامه ریزی درسی
-
10.
مؤلف : هاونگی، میثم ؛ نوری، علیرضا ؛
مجلة:پژوهش های گردشگری و توسعه پایدار»تابستان 1400 - شماره 14 (16 صفحة - من 31 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتگردشگری پزشکیآگاهی بخشیبازاریابی دیجیتالبازاریابی تعاملی