-
1.
مؤلف : کاویانی، حسین ؛ مظلومی، نادر ؛ محمدیان، محمود ؛ ضرغام، حمید ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 91 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:کانال توزیعنظریه داده بنیاداستراتژی کانالهای توزیع ترکیبیکانالهای توزیعاستراتژیطراحیمشتریمشتریانبیمه
-
2.
مؤلف : نظرپور کاشانی، حامد ؛ خاشعی، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:فرهنگی تربیتی زنان و خانواده»بهار 1395 - شماره 34 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 71 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:الگوی مصرفسبک زندگیرفتار خریدرفتار مصرف کنندهمصرفخانوادهمصرفکنندهاطلاعاتالگوهای رفتار خریدرفتار خرید مصرفکنندهرفتار مصرفی
-
3.
مؤلف : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
4.
مؤلف : مانیان، امیر ؛ رونقی، محمد حسین ؛ سهرابی یورتچی، بابک ؛ محمدیان، محمود ؛ امیری، مجتبی ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 135 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:پیاده سازیروش دلفایبازاریابی اینترنتیروششناسی سیستمهای نرمصنعت نوشیدنیتفسیر
-
5.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خانلری، امیر ؛ ظهوری، بهاره ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل مضمونذینفعانمسئولیت اجتماعی شرکتمتاسنتزکالاهای تندمصرف
-
6.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ عابدی، احسان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1393، دوره ششم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 41 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشنظریه برخاسته از دادههامدیریت دانش مشتریاستقرار سیستم اطلاعاتیبانکاطلاعات
-
7.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ یوسفی، رسول ؛
مجلة:آفاق امنیت»پاییز 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 179 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سیاسی٤ رفتارشناسی٥ انگیزه پنهانسیاسیرفتارمردمانتخابرفتار سیاسیدادهها
-
8.
مؤلف : شفیعی رودپشتی، میثم ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدیان، محمود ؛ کردنائیج، اسداله ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودرو ایرانمدلمدلهای بازاریابی
-
9.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ فرهمند، سینا ؛ یوسفی دستجردی، محمد حسن ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 129 إلی 144 )
الکلمات المفتاحية:شخصیتنام و نشانشخصیت نام و نشانبازارپژوهشصفات
-
10.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ ندایی، امیر حسن ؛ گیاهی، یاسمن ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای نمایشی و موسیقی»بهار و تابستان 1390، دوره شانزدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 33 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی فیلمبازار فیلمبازار بین المللی فیلم ایرانآمیزه بازاریابی فیلم