-
11.
مؤلف : ربیعی، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ برادران جمیلی، بیتا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1390 - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:رسانهتبلیغاتاثربخشیخدماتمدل AIDAبانکتلویزیوناثربخشی تبلیغاتمشتری
-
12.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد صادراتبازارگرایی صادراتبازار
-
13.
اولویت بندی عوامل مؤثر بر ارزش برند شرکت های اینترنتی - از دیدگاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی -
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ جلال زاده مقدم شهری، آرش ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 187 إلی 212 )
الکلمات المفتاحية:ارزش برندشرکت های اینترنتیخدمات مشتریارتباطات بازاریابی
-
14.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ ختائی، امیر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 143 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:رفتارحفاظتی نسبت به محیط زیستپشتیبانی از اقدامات زیست محیطیمصرف کننده سبزرفتار خرید سبزنگرش های زیست محیطی
-
15.
مؤلف : داداشی، محمد علی ؛ محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»بهار 1396 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 271 إلی 298 )
الکلمات المفتاحية:ایرانعملکردعوامل درون سازمانیبازارگراییمحصولات ارگانیکعوامل برون سازمان
-
16.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ احمدی، مهسا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای نمایشی و موسیقی»بهار و تابستان 1395، دوره بیست و یکم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 77 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی موسیقیتهیة موسیقیرفتار تهیة موسیقیرفتار مصرفکنندگان موسیقیرفتار مصرفی موسیقی
-
17.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ خاشعی، وحید ؛ داداشی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»تابستان 1395 - شماره 33 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 64 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازارگراییمحصولات ارگانیکعوامل آموزشی-محیطی
-
18.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1393 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 39 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:نگرشبازاریابی سبزتمایل به پرداختقصد خریدمحصولات سبز
-
19.
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ خواجه دهدشتی، معصومه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 39 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهمسئولیت اجتماعی شرکتدلبستگی احساسیارزش معاملاتی ادراک شدهخردهفروشیفروشگاهمصرفکنندهقصد خرید مصرفکنندگان
-
20.
مؤلف : خدادادحسینی، سید حمید ؛ شفیعی، میثم ؛ کردناییج، اسدالله ؛ محمدیان، محمود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1393، دوره هجدهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 25 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی پایدارروش شناسی کیفیصنعت خودروی ایران