-
1.
كاتب مسؤول : شادی وند، اعظم ؛ مؤلف : ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1398 - شماره 37 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 117 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژۀ برندآمیختۀ بازاریابیمقایسۀ برندوفاداری به برند
-
2.
مؤلف : شادی وند، اعظم ؛ ازمشا، طاهره ؛ مهدی پور، عبدالرحمن ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 359 إلی 373 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیوفاداریآگاهی از برندارزش ویژهکیفیت ادراکیمدلمشتریبرندهای ورزشیبرازش