-
1.
مؤلف : حضوری، سمیه ؛ یاوری نیک، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (12 صفحة - من 1 إلی 12 )
الکلمات المفتاحية:صادراترشد بازار صادراتیبازارهای هدف صادرکنندگانضمانتنامههای اعتباری
-
2.
مؤلف : صمدزاده، امیرحسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ كاتب مسؤول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 التصنيف A (Azad University (19 صفحة - من 51 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:رفتار اخلاقیکیفیت خدماتتصویر برندرضایت بیمارانوفاداری بیماران
-
3.
مؤلف : عبدالوند، محمدعلی ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (15 صفحة - من 17 إلی 31 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریپژوهش ترکیبینظریه داده بنیادبانکداری شرکتیمدیر مشتریان کلیدی
-
4.
مؤلف : خانمحمدی، فاطمه ؛ عبدالوند، محمد علی ؛ كاتب مسؤول : خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1398، سال چهاردهم- شماره 45 التصنيف C (Azad University (16 صفحة - من 91 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:مشتریمداریعملکرد صادراتیارتباطاتاعتمادتعهدرفتاریروش تحلیل ساختاری بیزی
-
5.
مؤلف : حضوری، سمیه ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (12 صفحة - من 19 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانشروابط خریدار و فروشندهدانش مشتریبازار معاملاتیبازاریابی پروژهای