-
1.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری
-
2.
مؤلف : پارسائی، زینت ؛ رحیم نیا، فریبرز ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، قاسم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1402 - شماره 119 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 75 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت ادغام کانال همهکارهارزش درکشده کانال همهکارهمشارکت مشتری
-
3.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایت مشتریتصویر برندارزش ویژه برندتعهد ارتباطیمشتریارتباط موفق با مشتریهتلارزش ویژهمشتریانبازاریابیخدماتتعهد