-
1.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم اله ؛ مؤلف : طاهری، غزاله ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (48 صفحة - من 17 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:حمایتارزش تبلیغات شبکههای اجتماعیتعلق به جامعه برندکیفیت ارتباط برندبرنـدبـهبرنــدتبلیغاتبـابــه
-
2.
كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛ مؤلف : فیض، داوود ؛ طاهری، غزاله ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 98 إلی 125 )
الکلمات المفتاحية:هوشمندی رقابتیرسانههای اجتماعیمتنکاویمدلسازی ساختاری- تفسیریتحلیل احساسی کلماتهوشمندی بازار اجتماعی مبتنی بر وب 0/2
-
3.
مؤلف : جامی پور، مونا ؛ رحمتی، الهام ؛ حسين زاده، مهناز ؛ طاهري، غزاله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 651 إلی 676 )
الکلمات المفتاحية:رسانههای اجتماعیتجارت اجتماعیوب 2/0روش بهترین ـ بدترین (BWM)هوشمندی رقابتی2/0وباطلاعاتهوشمندی رقابتیفناوریشاخص
-
4.
مؤلف : طاهری، غزاله ؛ فیض، داود ؛ دهقانی سلطانی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : زارعی، عظیم ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره جدید - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 153 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:تعامل مشتری با برندفرآیند تجربه مشتری- برندهمتخریبی ارزش برندمشتریمشتریانتعاملاتکدتجربه مشتریفرآیندپلتفرم
-
5.
مؤلف : فلاح، محمدرضا ؛ جامی پور، مونا ؛ طاهری، غزاله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 855 إلی 876 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت تغییرتحلیل شبکهایظرفیت تغییر سازمانیتجارت اجتماعیوبمدیرانسازمانی