-
1.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : وحیدی فر، صفورا ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 149 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:شبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانوفاداریغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه
-
2.
كاتب مسؤول : یاراحمدی، فتانه ؛ مؤلف : بیات، صابر ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 143 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادوفاداری مشتریانتعهد به برندتداعیبرندبرنـدبرنــدبـهبـا