-
1.
مؤلف : امامی، لطیف ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ طولابی، زینب ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1394، سال دهم - شماره 26 (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریرویگردانی مشتریانشناسایی علل رویگردانیهزینههای رویگردانیرویگردانی اجباری
-
2.
مؤلف : دهقانی سلطانی، مهدی ؛ محمدی، اسفندیار ؛ پوراشرف، یاسان اله ؛ سایه میری، کورش ؛ قهری شیرین آبادی، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1392، سال هشتم - شماره 21 (18 صفحة - من 101 إلی 118 )