-
1.
مؤلف : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ كاتب مسؤول : خدامی، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 184 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
2.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»بهار 1394، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 60 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:برند کارفرماجذابیت کارفرماارزش پیشنهادی متمایز کارفرمـاسـازگاری برنداستراتژی افرادکارکنانمدلبرندسازی کارفرماارتباطات
-
3.
مؤلف : مشبکی، اصغر ؛ خدامی، سهیلا ؛ تقوی شوازی، الهه ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1389، سال دهم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیتئوری مبتنی بر منابعتئوری نهادی نوینتئوری هزینهی مبادله
-
4.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1395، دوره جدید - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 45 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانینوآوری سازمانیعملکرد برنداینرسی دانششدت کارآفرینی
-
5.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ شریفی، مهسا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ریسک ادراک شدهرویکرد S O Rارزش ویژه نیروی فروششهرت نیروی فروش.
-
6.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»زمستان 1394، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 49 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:مدل کسب و کارمدیریت دانش مشتریخلق ارزشنوآوری در مدل کسب و کارمشتریمشتریان
-
7.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
-
8.
كاتب مسؤول : نوروزی، حسین ؛ مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ جلالی، سیدسجاد ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 47 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رسانههای اجتماعیارزش ویژه برندپاسخ مشتریبرندهای لاکچریبرنـدرســانه هــای اجتمــاعی
-
9.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1395 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 13 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تئوری ارتباط مشتری-برندتئوری هویت برند-مشتریهواخواهی برندهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برند
-
10.
مؤلف : خدادادحسینی، حمید ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اینترنتیمدل یابی معادلات ساختاریریسک ادراکی[ادراک از] مفید بودن[ادراک از] سهولتکاربرداینترنتاطلاعاتارتباطاتتئوری هزینۀ مبادلهمدلکسب اطلاعات