-
1.
مؤلف : حسینی علی آباد، سید محمدرضا ؛ دقیقی ماسوله، نیوشا ؛ طاهر زاده موسویان، سید فخر الدین ؛ فرهادی نیا، مزدک ؛ شهپیری، کتایون ؛ عزیزی، محسن ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (27 صفحة - من 451 إلی 477 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات اینترنتیتبلیغات رادیوییتلویزیونیتبلیغات نور و صدابیلبوردهای الکترونیکتبلیغاتتلویزیوناینترنترادیواطلاعاتمخاطبهنرتبلیغات تعاملیدیجیتال
-
2.
مؤلف : طاهرزاده موسویان، سیدفخرالدین ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی هوشمند»آذر و دی 1400، دوره دوم - شماره 5 (5 صفحة - من 298 إلی 302 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریگردشگری درمانیرسانهتوسعه گردشگری درمانیرسانههای اجتماعیشهر اصفهان
-
3.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (28 صفحة - من 261 إلی 288 )
الکلمات المفتاحية:هوش رقابتیتوانمند سازی کارکنانقدرت پاسخگویی سازمانیکارکنان پارک های علم و فناوری
-
4.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (19 صفحة - من 96 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:قصد خردآﻣﯿﺨﺘﻪ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ 0/4رﺿﺎﯾﺖ ﻣﺼﺮف ﮐﻨﻨﺪﮔﺎناﺳﻨﭗ
-
5.
مؤلف : صائب نیا، سمیه ؛ افشاری، رقیه ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 2 (11 صفحة - من 11 إلی 21 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاترضایت مشتریرفتار مصرف کنندهنمایندگی های گروه خودروسازی سایپا
-
6.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1399 - شماره 4 (22 صفحة - من 29 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:جستجوی اطلاعاتتعامل اجتماعیتقویت برنددرگیری ذهنی مشتری با برند
-
7.
مؤلف : حسینی علی آباد، سید محمدرضا ؛ دقیقی ماسوله، نیوشا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛ فرهادی نیا، مزدک ؛ شهپیری، کتایون ؛ عزیزی، محسن ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»زمستان 1400 - شماره 4 (15 صفحة - من 69 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:ﮐﺴﺐ و ﮐﺎرﺗﺒﻠﯿﻐﺎتﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﺣﺮﻓﻪ ایﺗﺒﻠﯿﻐﺎت ﻧﻮﯾﻦحرفهایمشتریتجاریبازارجاذبهفروشمحصول
-
8.
مؤلف : صفوی، سیمین ؛ پیران، علیرضا ؛ طاهر زاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (22 صفحة - من 74 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:رسانهبرندقصد خردﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ(آﻧﻼﯾﻦ) دﯾﺠﯿﺘﺎلوﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎی ﺗﺒﻠﯿﻐﺎﺗﯽ
-
9.
مؤلف : بحرانی، حامد ؛ پرهیزگار، زهرا ؛ طاهرزاده موسویان، سید فخر الدین ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1399 - شماره 2 (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:احساسات منفی نسبت به برند
-
10.
مؤلف : طاهرزاده موسویان، سید فخرالدین ؛ مقدم، متینه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»بهار 1399 - شماره 1 (13 صفحة - من 12 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان داخلی و خارجیبازخورد 360 . عملکرد فروشفروشندگان محصولات غذایی ارگانیک