-
1.
كاتب مسؤول : کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر1401 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 127 إلی 145 )
الکلمات المفتاحية:روش ANPارزش مشترکلوازمخانگی
-
2.
مؤلف : کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مؤتمر:بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها»مجموعه مقالات کنفرانس ملی بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها (14 صفحة - من 2632 إلی 2645 )
الکلمات المفتاحية:تجربه مشتری تجربيات کارکنانمدیران سازمان لوازم خانگی
-
3.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 42 (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیجهت گیری راهبردیبازارگرایی صادراتقابلیت های پویای مدیریت دانش
-
4.
مؤلف : كاظم الماسي، اميرحسين ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز1400، دوره جدید - شماره 50 (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:جامعهسرمایه گذاریصنعت گردشگریتوسعه اقتصادی پایدارشاخص های توسعه اقتصادی پایدارگردشگریاقتصادیتوسعهاشتغالسرمایهتولید
-
5.
كاتب مسؤول : کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مؤتمر:الگوهای نوین مدیریت کسب و کار»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار با رویکرد حمایت از کارآفرینان ملی (10 صفحة - من 663 إلی 672 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات وفاداری مشتریان رضایت مشتریان
-
6.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛
مجلة:تحقیقات جدید در علوم انسانی»تابستان 1399، دوره جدید - شماره 28 (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد آمیختههم افزایی بازاریابیهم افزایی تکنولوژیکیهم افزایی کسب و کارهوشمندی کسب و کارهمافزاییاطلاعاتهوشمندی کسبوکارهمافزایی کسبوکار
-
7.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصابی، وحیدرضا ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابیمدل SWOTشرکت های دانش بنیان
-
8.
مؤلف : کرمپور، عبدالحسین ؛ کاظم الماسی، امیرحسین ؛ نصایی، وحیدرضا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»تابستان 1399 - شماره 18 (28 صفحة - من 93 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:بانک تجارتبرندرسانه های اجتماعیتجربه برندمشتریمشتریانتبلیغات شفاهی آنلاینتجربهتبلیغات شفاهیهویتوفاداریهویت برند مشتریJournal