-
1.
كاتب مسؤول : نیازی، عیسی ؛ مؤلف : باقری، رامین ؛ بقائی، سعید ؛ جلائیان دهقانی، محمد ؛
مجلة:زیست بوم نوآوری»بهار 1402، دوره سوم - شماره 1 (21 صفحة - من 46 إلی 66 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانه های اجتماعیتمایل به پرداخت قیمت بالاترآگاهی برندتصویر برند
-
2.
كاتب مسؤول : بهبودنیا، مهدی ؛ مؤلف : بقائی، سعید ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (9 صفحة - من 2910 إلی 2918 )
-
3.
كاتب مسؤول : بهبودنیا، مهدی ؛ مؤلف : بقائی، سعید ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (14 صفحة - من 502 إلی 515 )
الکلمات المفتاحية:تجربه برند رضایت وفاداری اشتیاق به برند پایه های اخلاقی