-
1.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (16 صفحة - من 353 إلی 368 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برنداعتبار برندتجربه برندنگرش برند
-
2.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ غفارینژاد، امیرحسین ؛ رضایی، سولماز ؛
مجلة:پژوهش های پولی - بانکی»تابستان 1395 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 171 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:نظام بانکیتحریمسودآوری بانکروش FGLS در دادههای تابلویی.بانکاقتصادیتسهیلاتبانک هاتأثیر
-
3.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (11 صفحة - من 341 إلی 351 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادکیفیت خدماترضایت مشتریوفاداریتحریم
-
4.
مؤلف : کیماسی، مسعود ؛ كاتب مسؤول : خوشنویس، مژده ؛
مجلة:مدیریت تبلیغات و فروش»تابستان 1399 - شماره 2 ISC (14 صفحة - من 470 إلی 483 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیهوشمندی رقابتیاثربخشی بازاریابی
-
5.
مؤلف : چیت سازان، هستی ؛ کیماسی، مسعود ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»پاییز 1394 - شماه 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 119 إلی 133 )
الکلمات المفتاحية:بازار آتیاحساسات سرمایه گذاراننوسان پذیریGJR-GARCH