-
1.
مؤلف : اسماعیلپور، رضا ؛ مقصودی شالدهی، آرزو ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1396، دوره جدید - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 215 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:ارزش طول عمر مشتریاستراتژی تبلیغاتتحلیل ارزش مشتری
-
2.
مؤلف : مصدق، عبدالرضا ؛ البدوی، امیر ؛ سپهری، محمد مهدی ؛ تیمورپور، بابک ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 1 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریارزش طول عمر مشتریالگوهای پویایی خاص صنعتپویایی مشتریانابزارهای تحلیل دادههای بزرگمشتریمشتریانصنعتبخشبندیبخشبندی مشتریانشناسایی
-
3.
مؤلف : آمدی، محبوبه ؛ گوهررستمی، حمیدرضا ؛ سعیدی، فاطمه ؛ كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛
مجلة:مدیریت و توسعه ورزش»زمستان 1398 - شماره 20 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 177 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریﺟﺬب ﻣﺸﺘﺮیارزش طول عمر مشتریحفظ مشتری
-
4.
كاتب مسؤول : رحیمی اقدم، صمد ؛ مؤلف : فاریابی، محمد ؛ عزیزخواه، سعیده ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1399- شماره 105 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 71 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریکیفیت رابطهارزش طول عمر مشتریبازاریابی رابطهمند
-
5.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ توپااسفندیاری، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 70 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تعهدوفاداریبانک ملیارزش طول عمر مشتریهزینههای تعویض (سوئیچینگ)