-
1.
كاتب مسؤول : موسوی، سید محمد ؛ مؤلف : زاهدی، شمس السادات ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1396 - شماره 11 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 134 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییابعاد بازارگراییهتل های4 و 5 ستاره شهر تهرانهتلبازاراطلاعاتمشتریرقیبفرضیۀاطلاعات بازارمدیرانمشتریان
-
2.
مؤلف : حبیبی، سعید ؛ میرا، ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1397، دوره دهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 603 إلی 622 )
الکلمات المفتاحية:کدگذاریبازارگراییسلطهجوییجهتگیری استراتژیکتئوری دادهبنیادبازارهـامدلکارآفرینی
-
3.
مؤلف : فرج پور پیربستی، مقداد ؛ كاتب مسؤول : صالح اردستانی، دکتر عباس ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 1 ( ویژه نامه) التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (7 صفحة - من 96 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقمسئولیت اجتماعیبازارگراییتکنولوژی های نوین
-
4.
مؤلف : امینی، علیرضا ؛ مزروعی، اسماعیل ؛ آقاجری، معصومه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 233 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازارگراییتمایل به کارآفرینیتوانمندسازی روانشناختی کارکنانشرکت بهرهبرداری نفت و گازکارکنانبازارسازمانتوانمندسازی کارکنان
-
5.
مؤلف : رسولی، رضا ؛ اسفندیارپور، ایمان ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1397 - شماره 86 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 165 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:عملکردبازارگراییقابلیتهاصنعت مواد غذاییمدیریت برند
-
6.
مؤلف : حکیمی، ایمان ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1396 - دوره نهم ، شماره 4 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 739 إلی 762 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییقابلیت بازاریابیفرهنگ سازمانی دنیسونگرایش به فناوریعملکرد کسبوکاربازاربازاریابیفرهنگ سازمانیقابلیتقابلیـت هـای بازاریـابیعملکرد