-
1.
مؤلف : علی نژاد، سمیه ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : کیماسی، مسعود ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»بهمن و اسفند 1398 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 243 إلی 267 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برنداعتماد به برندهویت برندبرندهای ورزشیعشق به برند
-
2.
مؤلف : میرزایی، جواد ؛ حسینی، سیدعماد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1396 - شماره 38 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 549 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانوفاداری مشتریانبرندهای ورزشیبازاریابی حسیتجربه برند
-
3.
مؤلف : دستغیب، سیده راضیه ؛ میرحسینی، سید محمد علی ؛ جمشیدیان، لیلا ؛ كاتب مسؤول : ترک فر، احمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1400 - شماره 54 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 797 إلی 815 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتمجازیروانشناختیبرندهای ورزشیآمیختة بازاریابی
-
4.
مؤلف : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ كاتب مسؤول : مرسل، باقر ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 111 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران